Keihard bevroren paddocks.. Binnen/buiten laten?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 18:04

De mijne loopt altijd buiten , die paardjes denken zelf ook wel ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 21:49

Bij ons staan ze ook gewoon buiten. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 21:55

Ben ook erg indubio. De smid is vandeweek geweest en je zag duidelijk de zoolkneuzingen in de hoef zitten na het bekappen. Dit moet toch echt komen van de hobbelige paddock.... Maarja, binnen laten is ook geen optie. Helaas heb ik niet het idee dat de paarden voorzichtig doen. Ze rennen, vallen, bokken en spelen er rustig op los. MIjn drachtige merrie gaat nu alleen nog in haar eentje los.

SSDesign

Re: Keihard bevroren paddocks.. Binnen/buiten laten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 12:51

Mijn verzorgpaard staat ook dag en nacht buiten, zelfs nu ze net een hoefzweer gehad heeft... Sommige ongelijke stukken lopen niet erg fijn, ook niet voor de paarden, maar ze redden het er prima op hoor ;) En ze hebben allemaal hun eigen 'pad' gevonden.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:03

brigitte2 schreef:
Ben ook erg indubio. De smid is vandeweek geweest en je zag duidelijk de zoolkneuzingen in de hoef zitten na het bekappen. Dit moet toch echt komen van de hobbelige paddock.... Maarja, binnen laten is ook geen optie. Helaas heb ik niet het idee dat de paarden voorzichtig doen. Ze rennen, vallen, bokken en spelen er rustig op los. MIjn drachtige merrie gaat nu alleen nog in haar eentje los.

Dat is inderdaad wel beter: wij zetten ze nu ook in kleinere groepjes buiten. Maximaal 3 tot 4 en de drachtige merrie staat met een heel rustig groepje dat nauwelijks in beweging komt. ;)