Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zuzu schreef:grote balen is inderdaad minder arbeidsintensief en goedkoper ...maar wij kunnen die niet bij stal krijgen ...mijn stal ligt middenin het perceel ongeveer 80 meter van de weg af en het looppad naar de stal is maar ongeveer een meter breed , dus daar kan geen auto met aanhanger overheen
sallandval schreef:wat ik me ook afvroeg ivm dit topic: is er wel stromend water? En zit dat bij de prijs in? Zonder stromend water is het namelijk geen doen.
mariska32 schreef:zuzu schreef:grote balen is inderdaad minder arbeidsintensief en goedkoper ...maar wij kunnen die niet bij stal krijgen ...mijn stal ligt middenin het perceel ongeveer 80 meter van de weg af en het looppad naar de stal is maar ongeveer een meter breed , dus daar kan geen auto met aanhanger overheen
Leorah schreef:Nou, het opzeggen is niet de bedoeling, het zou dan voor 5 jaar op contract komen. Juist ook omdat ik er best in moet investeren en het niet mijn eigendom zal worden zeg maar.
OP zich wel goed dat water en stroom naar verbruik geregeld worden, anders zou je namelijk waarschijnlijk teveel betalen, de meeste verhuurders gaan heus niet bijleggen als het tegen valt. Je kunt evt zelf geld opzij leggen per maand. Voor een stukje grond van dit formaat zou ik geen 100 euro per maand betalen... tenminste niet in Groningen.Citaat:Maar wat voor prijs is nu realistisch dan qua huur? er zou een maandprijs worden afgesproken excl water en stroom. Dat water en stroom zou 1 keer per kwartaal berekend/betaald worden? Ik had op zich liever gewoon een vaste prijs incl water en licht