randalinpony schreef:Ten eerste: Russel, jouw reactie op mij vind ik echt beneden alle peil. Ik heb dit topic geopend om inderdaad naar aanleiding van dat andere topic, een idee te krijgen van of hier sprake is van een tendens, maar ik houd alle opties open.
Dus beperk je alsjeblieft tot feiten en ga geen invulling lopen geven, je bent nu alleen aan het stoken in dit topic.
Mijn reaktie op jouw....misschien moet je eens leren in algemeenheden te lezen....en dat is meer tendens op bokt aan het worden. Als jij je bewust aangevallen wilt voelen, moet jij dat weten...als jij leest over voorbeelden en als die voorbeelden zich gaan melden, dan moet jij snappen....als dat niet zo is...dan achter oren krabben..
Misschien je eigen gevoelens omtrent je zaak even bij je zelf houden zodat jij zelf je eigen topic niet verziekt. Want op bokt is het nl niet zo dat diegenen die een topic openen bepalen wat er in geschreven mag worden en wie mag reageren met berichten die de TS goeddunkt.
Ik ben nl nog steeds van mening dat die paar agenten die belast zijn met OOK de taakzetting controles op dieren waaronder ook paarden, echt niet zomaar even willekeurig ergens binnenvalt.
Maar wij bokkers moeten altijd achter bokkers gaan staan als er stront aan de knikker is...ik persoonlijk zal mij kapot schamen als ik controle kreeg en ook nog een mogelijk proces verbaal, dat alleen al zou ik niet aan de grote klok hangen..maar als je gelijk op bokt wilt krijgen, dan ga je topics openen. Zo zijn er zat topics die gelijk willen krijgen ipv met de intantie in zee te gaan en even af te wachten...of gewoon iets veranderen...