Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caroline1985 schreef:Wij bieden gratis stalling aan aan iemand die hier nu haar paard heeft staan. Ze heeft een stal van 8,5 bij 4,5m. Ik voer ze 3x per dag. Ze staan in de winter 7 uur buiten, zet dus ook haar paard binnen en buiten.
Verder heb ik geen faciliteiten (alleen 1,3 hectare land en dus stallen). Maar goed als je ergens gratis kunt staan waar gevoerd wordt, binnen en buiten gezet wordt, waterbakken met de hand gevuld worden én 5x in de week je stal uitgemest wordt is dat ook niet zo belangrijk denk ik. Andere dagen mest zij ook mijn paarden.
XxDiandraxX schreef:Ik sta met mijn 3paardjes (fjord, arabier een epony jaarling) voor 100euro per jaar. En daar zit bij: 3,5hectare land, hooi, koud water, stroom, schuilmogelijkheden en zo nodig mogelijkheid tot maken van boxen, krachtvoer, zadelkamer met kachel perfecte uitrij mogenlijkheden en een bak in aanbouw met goede verlichting en de entingen.
Verder moet ik zelf voor ontworming en smid en natuurlijk da kosten als er wat mis is. Dus ik heb niks te klagen dagt ik zo
Edit: het hooi moet ik wel zelf van het land halen maar dat is dan wel al geperst..
mirgino schreef:XxDiandraxX schreef:Ik sta met mijn 3paardjes (fjord, arabier een epony jaarling) voor 100euro per jaar. En daar zit bij: 3,5hectare land, hooi, koud water, stroom, schuilmogelijkheden en zo nodig mogelijkheid tot maken van boxen, krachtvoer, zadelkamer met kachel perfecte uitrij mogenlijkheden en een bak in aanbouw met goede verlichting en de entingen.
Verder moet ik zelf voor ontworming en smid en natuurlijk da kosten als er wat mis is. Dus ik heb niks te klagen dagt ik zo
Edit: het hooi moet ik wel zelf van het land halen maar dat is dan wel al geperst..
echt 100 euro per jaar????
365 dgn ......delen door 100 =............![]()
![]()