Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Aurora_ schreef:Ik betaal met trailerstalling etc 370 pm in de randstad. Het kan ook een stuk goedkoper maar hij staat 5 min van mijn huis vandaan, agterbergbodem en de paarden gaan het hele jaar door naar buiten ( wordt voor je gedaan). We staan maar met 25 paarden en altijd dezelfde mensen die je paard buiten zetten. Er is daar erg veel rust in verhouding met ansere stallen in de buurt en super dicht bij huis. Dat is mij wel wat waard.
SunNDLM schreef:Duurste stal waar ik van heb gehoord was in Rotterdam, deze was € 480 pm (vorig jaar zomer dus allicht omhoog). Echt belachelijk, heb daarna ook direct gezegd dat ik niet meer geïnteresseerd benEn dat was ook nog eens stalling zonder weide met 3 paddocks voor minstens 50 (?) stallen.
just_kiki schreef:ik betaal 380
dan heb ik:
(álle bodems agterberg) binnenbak 20*60 & binnenbak 20*40, buitenbak 30*70, en 2x buitenbak 20*60
overdekte stapmolen
4 wasplaatsen waarvan 2 met koud water, en 2met warm water. 4'normale' poetsplaatsen.(bij de manege gedeelte ook nog 3 poetsplaatsen)
2x solarium.
Weidegang HEEL het jaar door.
longeercirkel.
gallopeerbaan
Waterbak
grote parkeergelegenheid voor de trailer
Grote kantine waar je ook eten kunt bestellen
de paarden worden 5x per dag gevoert.
1x in de week volledig gemest (machinaal) en elke dag opgestrooit. maar aangezien mijn paard op zaagsel staat word er elke dag gemest
LEKKERGEK schreef:SunNDLM schreef:Duurste stal waar ik van heb gehoord was in Rotterdam, deze was € 480 pm (vorig jaar zomer dus allicht omhoog). Echt belachelijk, heb daarna ook direct gezegd dat ik niet meer geïnteresseerd benEn dat was ook nog eens stalling zonder weide met 3 paddocks voor minstens 50 (?) stallen.
ben wel eens beniewd welke stal dat dan is geweest, phoe wat een prijzen zeg!
jesito schreef:KylaLover schreef:ik betaal 415 in de maand vanaf januari 2012. Wordt gevoerd en gemest, buitenbaan van 20x40, binnenbaan van 20x40 en overdekte van 18x35ong. Geen weiland, wel 1x per week groepsles bij de prijs in.
Heb ook wel gehoord van een stal, all in incl weiland en verzorging en zo, 575 euro. Dat vindt ik asociaal veel
Zoveel geld en niet eens wei![]()
575 euro is ook belachelijk veel daar heb je een huis voor, maar neem me niet kwalijk 415 euro is ook al belachelijk zeker zonder wei.
Zullen wel gouden brokken en hooi krijgen.