Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anneliesdj schreef:Dus de landeigenaar moet zijn land maar aan je schenken dan?
Je vind het redelijk om ergens gratis stalling en tijd te vragen?
joyce B schreef:Maar goed, als je het ergens gratis kan krijgen dan is dat mooi. Maakt iemand die er wel wat voor vraagt niet minder...
bello2005 schreef:daarnaast heb ik nog een weide 310 euro per maand ( eigenlijk te belachelijk voor woorden ) ( hoop dat ik snel iets kan kopen)
stromend water ( grond water), stroom, 2 stallen van ong 3x3, zadelkamer afsluitbaar, zolder, mestput, kippenren
en ongeveer 1 hectare grond incl rijbak, bosrijke omgeving
en geheel omheind met hekwerk. mijn ponys staan dus achter slot en grendel
Gini schreef:anneliesdj schreef:Dus de landeigenaar moet zijn land maar aan je schenken dan?
Je vind het redelijk om ergens gratis stalling en tijd te vragen?
Voor een klein modderland met enkel een schuilstal? Tja, in ruil voor de klusjes (mesten, weideonderhoud,...) vind ik idd dat ik daar dan "gratis" zou mogen staan. Kosten die het paard maakt niet meegerekend.
Gini schreef:Weidegang is natuurlijk ook relatief he. Ter illustratie een foto. In de winter wordt een klein weitje helemaal kapot getrapt, alles wordt modder. Omdat het stukje intensief begraasd wordt, heeft de wei nooit de tijd/kans om bij te trekken. In de lente/zomer is dit dan je "wei": http://i93.photobucket.com/albums/l51/K ... CF0360.jpg
anneliesdj schreef:Waarom heb jij dan zoveel paarden op zo'n klein stukje lopen?
Citaat:En wat is er mis met de winter op een klein stukje en in de zomer beperkt op het gras? Het is dat of het hele jaar rond een woestijn en hooi voeren, wat jij wilt.