pmarena schreef:Lijkt me een nette prijs dan toch
Hier aan huis leggen wij al allebei elke maand 150 euro in om de ponies te onderhouden , en dan moeten we nog alles zelf doen
Ah kijk! Dat geef ik voor 20 euro graag uit handen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hier aan huis leggen wij al allebei elke maand 150 euro in om de ponies te onderhouden , en dan moeten we nog alles zelf doen
LCharlotte schreef:Ik heb de laatste jaren op bijzonder luxe stallen gestaan dus ik ben bang dat mijn beeld een beetje vertekend is, daarom ben ik geinteresseerd in wat jullie ervoor zouden willen geven. Ze vroegen eerst 220, dat vond ik veel te veel. Ik wilde eigenlijk 150 voorstellen, het is uiteindelijk 170 geworden. Ik ben gewoon al heel erg blij dat ik haar zo dichtbij heb staan en dat ik ook aan kan wippen met de kindjes (die willen vaak v oor het slapen gaan nog een kusje gaan geven). Het is dus alsnog aardig aan de prijs als ik het zo hoor. Maar altijd nog een stuk goedkoper als waar ik hiervoor stond, dus wat dat betreft.. Mijn pony heeft het hier volgens mij veel beter naar haar zin en voorlopig nu ik nog in de opbouwende fase zit, vind ik dit genoeg. Ik kan werken op het land en buiten rijden. Wie weet wil ik over een jaar wel weer een binnenhal, maar dat zie ik dan wel weer.
vuurneon schreef:Ik snap hetmaar ik kijk er anders tegenaan. Ik heb mijn eigen punt als referentie en mijn eigen kosten plaatje
Maar goed, t zou ook zeker niet mijn keuze zijn om daar te gaan staan.