Livito schreef:
Toch blijf ik ze schattig vinden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
papagroom schreef:tweebelgen schreef:Ik heb al ratten en muizen broederlijk (of zusterlijk) bij elkaar zien zitten aan een eetbak. Wat cavia's betreft heb ik mij laten vertellen dat ze ratten aantrekken i.p.v. verjagen. Wat wel schijnt te helpen, levend vangen (in een kooi) en ze met een gasbrander te lijf gaan. Door het geschreeuw van de rat gaan de anderen ratten lopen. Gruwelijk ja.....
Klopt......we hebben ze vroeger eens overgoten met frituur vet......we waren er een hele tijd af.....maar voorkomen blijft beter dan genezen....dus zorg voor zo weinig mogelij eet baars op stal....en alles in voer tonnen...
Livito schreef:nee dat was nog niet gezegd hoe kom je erbij![]()
,
overigens nog een dag muisvrijzou het dan echt komen door de pepermuntolie ?
of durven ze niet meer door mijn gegil
kohtje schreef:Snap niet zo waarom de stal eigenaar geen katten wil. Mijn katten kijken niet naar vogels en slapen tussen de kippen. Gewoon twee jonge katten die leren snel wat wel en niet mag en vaak is de geur van de kattenbak al genoeg. Hier waren de muisjes zowat tam(brrrr) en allemaal binnen een paar dagen vertrokken uit de schuur waar ze zaten. Na een half jaar geen muis meer op het erf.