Hulsebos

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

noba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 22:39

kojack schreef:
Ook ik ben niet te spreken over hulsebos ! Het enige wat ik kan zeggen begin er ajb niet aan !

Ik kan mij hier volledig bij aansluiten!! Als een zadel niet past dan ligt het altijd aan de ruiter, het paard etc. Ik heb er 3 gekocht maar geen een is eigenlijk goed. Inmiddels gebruik ik er nog maar 1 maar deze is na ruim twee jaar helemaal versleten. Top hoor!! kan iemand mij een ander zadel aanraden? ben echt op zoek naar een goed zadel dat wel net zo goed zit als een wb4 maar nog niet gevonden. Want het enige wat je hulsebos kan meegeven is dat de zadels heerlijk zitten ook al gaat je paard er kapot van> Een zadel moet echt heel goed liggen op je paard.(belachelijk dat ze zeggen dat ze de zadels zelf maken want ze worden gewoon in een fabriek in engeland gemaakt!)

noba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 22:43

Ctal schreef:
Ik heb daarentegen een SUPERservice gehad, k kon zonder kosten een zadel lenen totdat mn eigen gemaakt was(hij was niet kapot, maar we hadden er een besteld).Ideaal!Maar dit kwam misschien omdat we een naam hadden genoemd v. iemand.
Maar iig, ze zitten ideaal, aangezien ik wel moeite heb met een stille beenligging is dit zadel ook geweldig, heel veel steun, je zit echt heerlijk in t zadel.
Eigenlijk kan ik niks negatiefs vertellen.Ze kwamen zo langs om te kijken of het opgevuld moest worden, zonder kosten.Nieuwe singelstoten eraan zonder kosten, maar dat was omdat we er dan heen waren gereden, en de singelstoten die er aan zaten daar al niet meer gebruikt werden en ze een beter materiaal hadden gevonden.

Ik ben gewoon super tevreden, zou het iedereen willen aanraden, het klinkt tegenstrijdig als ik de rest hoor, maar dit is mijn ervaring.Kundige mensen, die rustig de tijd nemen.

Weet je zeker dat je het over de Firma Hulsebos hebt? Dan heb je wrs de naam van de koningin gebruikt!? Niks dan ellende met Hulsebos en megaslechte service. Overal moet je voor betalen. Ik moest ook betalen voor een zadel dat ik mocht lenen tot mijn zadel klaar was. Dus ik begrijp echt helemaal niet s van jouw ervaring.

koshkosh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 23:06

Angyi schreef:
Na alle berichten eens terug te lezen over de Hulsebos zadels, schrik ik ervan dat er zoveel gelijkwaardige klachten zijn als die ik zelf heb ervaren met deze firma.
Inmiddels enkele jaren geleden heb ik ook een zadel bij Hulsebos gekocht met op het oog hij een zadel op maat kon maken gezien het feit mijn paard een redelijke afwijkende zadelmaat heeft.
Aanmeten: leg er een zadel op en zien wel welke het beste ligt, dan inch en zweetblad schatten en we hebben een zadel op maat gemaakt.
Niet beter wetende, nam ik aan dat het zo hoorde.
Na zeker 3 maanden wachten was dan eindelijk het zadel klaar. Keurig aan huis gebracht, geen klagen. direct even uitproberen, en leek goed te zitten.
Toen begon de ellende... had aldoor het idee scheef op het paard te zitten. Gek dat ik dat met mijn 2 andere zadels niet had ?!
Het zadel schoof aan de voorzijde naar rechts en achter links opzij. De beruchte S wat ik ook elders in een bericht terug las.
Goed, Hulsebos gebeld, afspraak gemaakt om eens naar het zadel te kijken. Naar zijn zeggen lag dit aan het paard, kussens werden ongelijk (?!) opgevuld om zo de schuiven tegen te gaan.
Klachten bleven aan, inmiddels baarde het mij zorgen en gebruikte het zadel niet meer tot het eens goed zou zitten. Weer Hulsebos gebeld en de klachten uitgelegd en nieuwe afspraak gemaakt. Opnieuw de kussens anders opgevuld en de stoten door het zadel bevestigd, met een advies om maar meer druk en gewicht te plaatsen aan de linkerkant en zo het zadel op zijn plaats te houden ?!!!?????
Nu was ik het goed zat, het zadel zat nog steeds niet ! Heb het opgeborgen om het niet meer te gebruiken op mijn paard.
Klachten die ik aan hun vermelde werden uiteindelijk afgewinpeld dat het aan mijn paard zou liggen, zou scheef zijn en hij bood mij aan zijn eigen fysiotherapeute erbij te halen naar het paard te kijken, toen ik hier niet mee instemde en een voorkeur had een onafhankelijke fysiotherapeute erbij te halen ging men hiermee niet accoord, ik was immers ervan overtuigd dat het probleem niet bij mijn paard lag maar in het duidelijk ogende scheve zadel.
Om een lang verhaal kort te maken, ik heb geprobeerd via wetswinkel de firma aansprakenlijk te stellen voor alle kosten en het leveren van een niet deugdelijk zadel, helaas is de firma erg sluw en had ik geen kans van slagen.
Hoe het verhaal nu is afgelopen. Het zadel is inmiddels helemaal 'gerenoveerd' door een andere zadelmaker, opnieuw kosten gemaakt, maar past uiteindelijk ! De boom bleek 5 cm scheef ingelegd te zijn !!!!

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Alleen de rug van mijn paard is helemaal verziekt. Ook ik heb er een advocaat opgezet. Iemand hier in de buurt heeft zijn paard ook helemaal kapot door zo'n ......zadel! Bedankt hulsebos!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 00:58

Dit topic is bijna 3 jaar oud!

Ik zet het op slot.