Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Focussed schreef:125/135 euro, met goede bak 150/175 (afhankelijk van de kwaliteit van de bak) en dan denk ik aan een regio waar veel grond is/grondprijs niet zeer hoog.
Citaat:Wat zouden jullie betalen voor in de openingspost genoemde feiten maar:
- binnen/buiten zetten kan gedaan worden (afspraken maken over wie wanneer)
- voeren kan ook gedaan worden, geen ruwvoer (mits de pensionklant dit zelf klaarzet ivm hoeveelheid, welk voer etc.)
- hooi en bodem wordt ingekocht en opgeslagen en verrekend, dit mag vervolgens gebruikt worden door de pensionklant.
TanteSabien schreef:Mijn reactie is nuttig.
Ik vertrok direct als ik verdorie echt alles zelf moest regelen.
Bonita_Bon schreef:TanteSabien schreef:Mijn reactie is nuttig.
Ja jeetje, je zou maar echt voor je eigen paard moeten zorgen! Das niet de bedoeling!
Sommige mensen vinden dat prettig, waaronder ik. Ik zou nooit ergens willen staan waar mijn paard door anderen word gevoerd en buiten gezet. ja door vrienden, in overleg en paar keer per week ofzo.
Ik zou voor deze stal zeker 100,- over hebben, met zandbodem in de buitenbak meer.
wilmatj schreef:scoxxx, ik sta thuis betaal alles zelf.
.
mang schreef:TanteSabien schreef:Mijn reactie is nuttig.
Nounou, ik vind het niet meer dan normaal om zelf wat voor je paard te doenKom jij soms alleen om te trainen??
No_No schreef:Ik heb zelf eens op zo'n stal gestaan.
Wij betaalden 45 euro per maand voor de kale stal, dar zat de afvoer van mest bij in.
Voeren en buiten zetten etc. regelde wij onderling. Op die manier hoefde je zelf niet 2x per dag naar je paard.
Krachtvoer deden wij in eigen tonnen (al dan niet die op slot konden) en zetten het voer klaar voor de gene die de voerbeurt had.
Stro en hooi sloegen wij op boven onze eigen box en dit lieten wij eens inde de zoveel tijd brengen. De bestellingen van hooi en strooisel deden wij zo veel mogelijk gezamelijk om de kosten te drukken. Werkte erg goed, nooit problemen!
Dit is een stal die geschikt is voor de kleinere portemonnee, ik zou er wel willen stallen mits er een goede sfeer op stal is en je dus met anderen een schema kan maken.