HELP....pony sleurd me mee!!!!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 14:06

miekie schreef:
soms moet je btje creatief denken bij paarden Tong uitsteken

Daar heb je gelijk in. Het is soms echt even zoeken naar de juiste manier. Ik denk ook dat het een spelletje is...

Tot nu toe ga ik nog wel steeds voor de harde aanpak, trouwens. En dat terwijl ik daar normaal gesproken ook niet echt van houd.

miekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 19:37

ach je kan altijd de wortels proberen he Tong uitsteken maar na wat ik nu hoorde kwam het zo op me over dat die harde aanpak toch niet helpt, dus dan maar wat zachter en creatiever. + het feit dat het paard het dan leuk gaat vinden om met je mee te lopen, dus zal hij er ook minder snel met je vandoor gaan.

Amber902

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 19:43

Jaja ik heb een rare pony. Ik weet ook niet wat ik ermee aan moet.

Newforestlover: Als ze haar hoofd naar rechts buigt kan ik haar echt niet om me heen trekken hoor. daar is ze echt veels te sterk voor.

Ik zal eens naar de prijzen informeren, maar zoals ik het nu hoor is het heel duur. En zoveel geld heb ik echt niet.

miekie: Ze blijft wel naast me lopen ook zonder wortels maar als ik haar voor een comando laat liggen bijvoorbeeld dan rent ze weg terwijl ze dat niet doet als ze los is. Ze neemt de benen als ik haar niet echt meer onder controle heb dus een losser touwtje.

Sonjabelgium: Ik zal er effe naar kijken.

Amber902

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 19:45

CCCCorine: Het nu zeker een spelletje geworden.

miekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 20:53

Febe schreef:
Jaja ik heb een rare pony. Ik weet ook niet wat ik ermee aan moet.

Newforestlover: Als ze haar hoofd naar rechts buigt kan ik haar echt niet om me heen trekken hoor. daar is ze echt veels te sterk voor.

Ik zal eens naar de prijzen informeren, maar zoals ik het nu hoor is het heel duur. En zoveel geld heb ik echt niet.

miekie: Ze blijft wel naast me lopen ook zonder wortels maar als ik haar voor een comando laat liggen bijvoorbeeld dan rent ze weg terwijl ze dat niet doet als ze los is. Ze neemt de benen als ik haar niet echt meer onder controle heb dus een losser touwtje.

Sonjabelgium: Ik zal er effe naar kijken.

oow ik dacht dat was bij het meelopen..
dan weet ik het verder ook niet meer hoor.. Scheve mond

Amber902

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 21:31

Soms ook bij het meelopen maar bij wat ik dus al had geschreven. Dus eigenlijk allebei. Snap je het nu weer

Amber902

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-03 21:54

Hey, ik heb dat trukje met die longeerlijn dus gedaan, en ik liep met Amber naar de bak en Amber trok me meteen mee en ik trok dus terug.
En ze kon dus geen kant meer op want ze zat helemaal klem.
Voor het eerst in mijn leven hield ik Amber wel.
Nou Amber ston dus effe heel vreemd te kijken en probeerde het nog een paar keer en toen gaf ze het op. Toen heb ik haar heel goed beloont en kunstjes gedaan en voltes gelopen en gedraaft en nornaal trekt ze me dus mee en toen niet. Daarna heb ik dus die lijn gewoon aan haar bit vast gemaakt en toen nog even rond gelopen en een kunstje gedaan en ze trok me niet meer mee. Maar nou hoop ik wel dat als ze die singel niet omheeft dat ze me dan ook niet meetrekt.

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 22:20

En nu gewoon blijven volhouden en bijhouden tot je zelf ook helemaal op je gemak bent bij haar! Goed gedaan!!!!!!!

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 09:32

mooi zo!
gelukkig joh!

fiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 11:40

wat leuk dat het tog gelukt is joh!
Ik hoop dat het zo blijft, en dat ze zich nooit meer los trekt.
Ik kan wel begrijpen hoe machteloos je je dan voelt!!!!

miekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 19:34

mooi dat het nu eindelijk een beetje wil lukken!! hoop echt dat het goed blijft gaan!!

Amber902

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-03 21:09

CCCCorine heeft het goed gedaan. Zij heeft het idee aan mij verteld.

Amber902

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-03 21:11

En ik hoop dat het steeds beter gaat want soms denk ik nog wel, ohjee als ze me maar niet weer meetrekt. Gelukkig heeft ze dat nog niet gedaan. Ik blijf gewoon nog veel oefenen.

Amber902

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 23:01

Ik heb mijn eerste show gegeven!!!!!!!!!!!!
Er was een wedstrijdje bij ons en onder de puntentelling was iedereen aan het wachten op de prijsuitreiking en toen heb ik een showtje gegeven en iedereen ging klappen en iedereen vond het heel gaaf en er kwamen mensen naar me toe en zei dat het gaaf was. En ik haalde van de week Amber uit de wei en haar weigenootje was al op stal en ze wou ook graag op stal, en had dus haast. En toen liep ze heel hard weg en ik dacht ze gaat me meetrekken, maar ik probeerde haar te stopen......EN ZE STOPTE EN TROK ME NIET MEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben er echt blij mee en heel goed belonen elke keer. Bedankt voor al jullie tips.....het gaat geweldig..... Groetjes Febe