Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
conejo_ schreef:stal 2 klinkt toch fijner, paardje staat niet de hele dag in de nattigheid en je kunt zelf kiezen om je paard in de winter toch buiten te zetten(onderling regelen is geen gek idee)
joyce B schreef:is er nog iets anders dan deze bagger? of ziet het hele stuk er zo uit?
Als het laatste het geval is zou ik niet langer aankijken, maar eerst je paard verhuizen naar een tijdelijk adres met droge bodem en van daar uit evt. door zoeken naar iets wat waar je paard meer naar buiten komt en/of je verlichting bij de bak hebt.
Rapperijder schreef:Staan ze hier 24 uur per dag in? Als ze 's nachts op stal staan en alleen overdag in de blubber is het niet zo erg. Dan kunnen ze tenminste ergens liggen en kunnen de hoeven opdrogen.
Als het 24 uur per dag blubber is heb ik er geen ander woord voor dan dierenmishandeling.
Zoals ik het begrijp heb je dus de keuze tussen dit of 24 uur per dag op stal op een plek zonder rijbak. Andere mogelijkheden heb je niet omdat je voor andere stallen in de buurt niet genoeg budget hebt (voor 2 paarden).
Ik zou als ik in jouw schoenen stond toch nog eens nadenken over 1 paard wegdoen. Zoals het er nu voorstaat heb je gewoon niet de middelen om er 2 een paardwaardig leven te geven. Als je het geld voor 2 aan 1 ka besteden heb je een mooie stal met alle comfort voor je paard.
montoya schreef:nee klopt kun je voor de tijd ook niet weten, maar nu weet je het en dan zou ik zo spoedig mogelijk vertrekken. desnoods een tussen oplossing,en vandaar uit iets gaan zoieken wat je wel aan staat en betaalbaar is .succes !!!
joyce B schreef:Ik heb nog geen antwoord op de vraag of je ook stallen hebt waar je staat... Aangezien je schrijft dat ze nu nog 24/7 buiten lopen... Zou echt niet slapen als ze er zo bij stonden. Dan kun je beter per direct een box bij een stal of manege huren per dag bij wijze van spreken als noodoplossing. Desnoods je spaarpotje er voor aanspreken.l Als je echt weg wilt is er altijd een noodoplossing te vinden!
Welke regio is dit?
Yelly schreef:Hoe ver ben je bereid te reizen? Kun je eventueel ook met het openbaar vervoer komen? Ik heb altijd in Zwanenburg gewoond en woon nu in Haarlem, dus ken redelijk wat stallen hier in de buurt. Maar heel goedkoop, staat in deze omgeving vaak garant voor 'problemen' of een gebrek aan faciliteiten.