Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bassenqua schreef:Ik sta werkelijk verbaast, hoort al het werk wat erbij komt ook niet gewoon bij de hobby dan? Ik heb de paardjes aan huis, 7 stuks en een logé en doe dus alles zelf, dagelijks stallen mesten, land schoon maken, waterbakken vullen, voeren, paardjes verzetten, hooien, land bij houden wat onkruid betreft etc etc. Daarbij heb ik een eigen bedrijf en nog een lading andere dieren die verzorgd moeten worden. Vind een aantal wel een beetje verwend over komen hoor.
Mist schreef:ligt eraan hoe diep je passie dan is vermoed ik ?
Katleen123 schreef:ik vind het ook wel fijn dat je dan toch wel op een andere manier met je paard bezig bent,maar zoals nu dat je paard tot aan zijn enkels in de modder staat met mok, je kruiwagen niet vooruit of achteruit te krijgen is..
Daar word ik niet vrolijk van.
GamblersCup schreef:Ik persoonlijk ben blij dat er pensionstallen zijn, anders had ik door mijn gezondheid en mijn werk mijn passie voor paarden uit het raam kunnen knikkeren. Daar al eens aan gedacht dames-die-kortzichtig zijn? Iemand kán het lichamelijk niet, al dat extra werk naast je gewone fulltime baan?
Trennie schreef:.....
Ik zou niet anders willen omdat je veel dichter bij je paarden staat, juist omdat je veel meer in contact met ze bent. (heb ook volpension gestaan)
Je hebt ze veel in handen en kent al hun (stal)gewoontes en gedragingen.
......
GamblersCup schreef:Je spreekt jezelf tWeT oegen. De reden dat ik mij "aangevallen" voel is omdat je letterlijk zegt dat dit "mijn mening is en dat dat verwend gedrag is". banketstaaf dus, wat je daar schrijft.
bigone schreef:Bassenqua, het lijkt net alsof je iets persoonlijks uit te vechten hebt met Gamblerscup.
Doe dat even per PB want hier schiet je niets mee op