hoe kan ik geld verdienen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 18:13

Wat een gezeur om de spelling van TS. Ze typt beter dan menig bokker en deze meid is pas 10 jaar oud! TS, niets van aantrekken hoor!
Heb je nu wat aan onze tips om wat geld te verdienen? Als je moeite hebt met de motivatie, dan kun je in je achterhoofd houden dat je dit allemaal voor je pony doet. Misschien maakt dat het allemaal een stuk makkelijker om vol te houden!

Martine

Re: hoe kan ik geld verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 18:37

Moderatoropmerking:
Willen jullie het hier gezellig houden? Ik neem aan dat iedereen wel begrijpt dat iemand van 20 op een ander niveau spelt dan iemand van 10 jaar. Houd hier dan ook rekening mee.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 18:46

Tja meid ,het is heel simpel. Om iets leuks te kunnen doen moet je vaak dingen doen die helemaal niet leuk zijn. Daaronder vallen dus rotklussen. Vind je dat het waard of niet? Dus wil jij elke dag een rotklus doen om een eigen pony te kunnen hebben? En als dat nee is hoef je je echt niet te schamen, ik denk namelijk dat je meeste leeftijdsgenoten nee zouden zeggen. Maar wees dan wel eerlijk, zowel naar jezelf als naar die pony toe. Niks vervelender voor zo'n dier om een paar keer na elkaar te verhuizen en dat is wat er zal gebeuren als hij verkocht moet worden omdat jij te lui bent.

esmee_2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 20:05

_Dune_ schreef:
Wat een gezeur om de spelling van TS. Ze typt beter dan menig bokker en deze meid is pas 10 jaar oud! TS, niets van aantrekken hoor!
Heb je nu wat aan onze tips om wat geld te verdienen? Als je moeite hebt met de motivatie, dan kun je in je achterhoofd houden dat je dit allemaal voor je pony doet. Misschien maakt dat het allemaal een stuk makkelijker om vol te houden!

dankje doe ik ook niet

AnneBinky17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 16:58

heitje voor karweitje :Y)

princesissi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 19:16

esmee_2001 schreef:
oek ik heb nou al geregeld dat als ik mijn kamer opruim dat ik 5 euro per week krijg

Ik wou dat is dat (nog) kreeg, dan is me kamer elke week helemaal netjes! :+

esmee_2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-11 18:12

ja maar bij moj zie je soms de grond niet meer

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 18:24

Wees daar maar trots op :?

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 18:48

esmee_2001 schreef:
ik krijg eindelijk binnekort een pony
mijn vader betaaldt de stalling de verzorging en samen doen we het voer maar hij koopt ook de pony maar dus daarom moet ik haar spullen kopen
ik heb al 20 euro en er zit minsten 230 eruo in mijn spaarpot maar de kosten van haar spullen zijn 321 euro
ik kan niet gaan werken aangezien ik 10 ben
maar hoe kan ik nou genoeg geld verdien voor zijn spullen en extratjes ?

Ach meis , ik vind het al heel wat dat je zelf wil gaan meebetalen aan je paardje!
Maar... jou ouders zullen toch eigenlijk de hele kosten moeten gaan dragen!
Met je 10 jaar kan jij nooit verdienen wat een paard kost natuurlijk! Dat weten je ouders ook, maar zoals al gezegd, een keer of wat afwassen, je kamer op ruimen, de hond uitlaten enz. enz. vraag gewoon overal geld voor!!!
Gemeen he? Maar daar kan je wel een potje mee maken voor div, dingen...... hoefsmid, leuk sjabrak, mooi hoofd stel, wedstrijden enz. enz.!
Hartstikke leuk dat je een eigen pony krijgt, maar neem wel iemand mee om te kijken en laat hem sowieso keuren!

xRochelleee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 16:38

klusjes doen, vragen of je de auto mag wassen of bijvoorbeeld de hond van de buren mag uitlaten (als ze er 1 hebben:P)

esmee_2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-11 17:01

oke auto wassen mag niet ze gaat liever door de wasstraat heen