steeds meer verzorgsters gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 15:09

Molloy schreef:
Nou zelf zoek ik nog steeds een verzorgpony :') maar ik denk dat het inderdaad kOmt doordat steeds meer mensen een eigen pony

ben het eens met de laatste zin :P

JoyceLa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 13:06

essie190 schreef:
Hmm, helaas is het hier in de omgeving ook wel lastig een verzorgpaardje te vinden, rijden is totaal geen prioriteit voor mij, ik wil liever heerlijk grondwerken en wandelen. ben ook echt de beroertste niet om wat te doen in en rond de stal.
Alleen helaas is het tot op heden voor mij nog niet gelukt dit te vinden, en nu ben ik bezig met een eigenpaardje/lease paardje om dat proberen te realiseren. Dus wellicht weet iemand nog iets in omgeving Dordrecht ? :P

Ik woon in Dordrecht :) Ik weet miss wel iets voor je! Maar het is wel een jong paardje op stal bij een vriendin van mij. Kun je me vertellen wat je ervaringen precies zijn?

Groetjes,

JoyceLa

Re: steeds meer verzorgsters gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 13:12

Ik denk ook dat steeds meer mensen dressuurmatig rijden. Of het valt me nu pas op omdat ik paar maadnen geleden ook op zoek was naar een verzorgster.. En ik dus absoluut niet wil dat mijn paard 'te' dressuurmatig gereden wordt. Of mensen wonen totaal niet in de buurt..

xLovePonyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 20:25

mirka1994 schreef:
Ik denk ook dat steeds meer mensen dressuurmatig rijden. Of het valt me nu pas op omdat ik paar maadnen geleden ook op zoek was naar een verzorgster.. En ik dus absoluut niet wil dat mijn paard 'te' dressuurmatig gereden wordt. Of mensen wonen totaal niet in de buurt..

Nou dat is wel wat ik zoek jammer genoeg woon ik niet echt in de buurt :')

xLovePonyx

Re: steeds meer verzorgsters gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 19:00

Voor mij zelf is rijden ook niet echt per se nodig. Het is een leuk plus puntje. Maar grondwerk, poetsen en stal uitmesten vind ik ook gewoon leuk om te doen. Helaas is er bij mij in de buurt weinig te vinden...