Brainless schreef:@MB
Waarom is dat de onbekende wereld??
Ik snap best als het slijtage is, er al zwakke plekken in de wand zitten, dat de verhuurder dat repareert/vervangt.
Maar als iets goed is en je paard sloopt het is het redelijk normaal dat de eigenaar dit betaald.
Onbekende? Omgekeerde wereld!
Tja, ik betaal genoeg stalgeld en dat hoort erbij. Paarden kunnen nu eenmaal iets slopen. Zo zie ik het en niet anders. Punt!
Heb ook nooit anders ervaren, dus. Gelukkig heb ik geen sloper.
mika11 schreef:Ik kan de stalhouder niet gaan verplichten dat hij rubber matten in de stal gaat aanbrengen.
Dat is mijn eigen keuze dat ik dat wil.
Dan kan ik toch ook niet hem dat laten betalen?
Tenminste, zo heb ik dat vandaag bedacht.
Dat jij dat wil is toch prima?! Zeg ik ook niets over.
quartel schreef:nah MamboBeach....klets lekker door hoor
Ik zou het van mezelf behoorlijk onbeschoft vinden om in dit geval de stalbaas niet tegemoed tekomen......en dus van ieder ander ook

Maar goed....ieder zijn ding he?
Een ongelukje of slijtage is iets heel anders dan een dier wat dagelijks de stal ff verbouwd.
Op het moment dat je de stal komt huren ga je toch akkoord met wat je op dat moment ziet?
Dan moet je je eisen gaan stellen zoals ze bij jouw paard horen voordat je gaat huren!!!
Dan weet de stalbaas ook gelijk waar hij-zij aan toe is.
Je kan niet altijd alleen je eigen richting op denken........tenzij je schijt aan iedereen hebt

Klets lekker door?
Jij wil je wil opleggen en je mening en ik zie het gewoon anders. Heeft niets met klets maar lekker door te maken. Vind je reactie dan ook een beetje raar uit de hoek komen...