detthol + azijn + cintroensap + water
werkt echt heel goed en het ruikt heerlijk
veerust voor 11 trekpaarden is niet te doen
want wij gebruiken heel veel vliegenspray en dit werkt echt super
ik gebruik het sindsdien voor mijn eigen paarden ook

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tinkert_tje schreef:ik gebruikte voor mijn paarden altijd veerust maar sinds ik dagelijks met 11 belgische trekpaarden werk gebruik ik een zelf gemengt goedje
detthol + azijn + cintroensap + water
werkt echt heel goed en het ruikt heerlijk
veerust voor 11 trekpaarden is niet te doen
want wij gebruiken heel veel vliegenspray en dit werkt echt super
ik gebruik het sindsdien voor mijn eigen paarden ook
Jiill_ schreef:ik heb op een internationale wedstrijd in frankrijk laatst tri-tec gekocht, het meurt naar een toiletgebouw en het helpt vrij goed moet ik zeggen! beter dan bremsen iig, dat is waardeloos
tinkert_tje schreef:hier komt hij hoor
Vliegen spray voor 400 ml
Gewoon knijpcitroen bij de lidl of aldi , de goedkoopste azijn, dettol is duur ( kruidvat 500 ml € 9,95), maar als jullie het echt veel gebruiken net zoals wij dan kan je het goedkoper bestellen bij de groene luifel. http://www.degroeneluifel.nl de 5 liters zijn heel goedkoop bij hun.( 5 liter € 37,45)
Hier het recept voor de vliegenspray
Plantensproeier ( wij gebruiken van die sproeiers die je kan pompen Gamma en bij de action
50 ml Dettol
150 ml Citroen
100 ml Azijn
100 ml Water
tinkert_tje schreef:Esmeralda schreef:en voeg er nog titri olie aan toe en je ziet niemand meer
je bedoeld tea tree denk ikzou kunnen om bij te voegen
maar dat is niet nodig dit mengseltje wat wij maken gebruiken wij dagelijks en ik zie niks meer vliegen
ik spuit mezelf er ook mee in
tinkert_tje schreef:hier komt hij hoor
Vliegen spray voor 400 ml
Gewoon knijpcitroen bij de lidl of aldi , de goedkoopste azijn, dettol is duur ( kruidvat 500 ml € 9,95), maar als jullie het echt veel gebruiken net zoals wij dan kan je het goedkoper bestellen bij de groene luifel. http://www.degroeneluifel.nl de 5 liters zijn heel goedkoop bij hun.( 5 liter € 37,45)
Hier het recept voor de vliegenspray
Plantensproeier ( wij gebruiken van die sproeiers die je kan pompen Gamma en bij de action
50 ml Dettol
150 ml Citroen
100 ml Azijn
100 ml Water