Is dat niet een heel werk om de lepels zelf te maken? Wij hebben verschillende bedrijfjes gebelt om te vragen wat het kost om lepels te maken. Dat was ontzettend duur! er was er een bij die kwam uit op 15,- per lepel! Ze zeiden allemaal dat het materiaal duur was.
Bij ons kosten de lepels vanaf € 4,17/stuk daar kun je ze zelf niet voor maken. Ze zijn dan ook nog goed verzinkt. Ik vind de lepels van Jessy_luna mooi maar wel een beetje diep.
Staat niet bij ANDERE leuke dingen hoor. Ik dacht dat je op die site heel veel hindernissen zelf kon maken,met voorbeelden erbij zeg maar. Want daar gaat dit topic over,zelf hindernissen maken. Maar jou gelinkte site is ook wel intressant hoor.
Jongens laat het lekker gaan joh. TS heeft haar hindernissen laten zien en aangegeven dat ze ze heeft aangepast op jullie advies. Het lijkt wel of jullie bewijs willen zien of ze het echt heeft gedaan. Het enige wat ze er aan heeft veranderd is gaatjes boren en er echte beugels inhangen. Met een beetje fantasie en haar foto's erbij kun je je toch wel voorstellen hoe dat er uit ziet?
gohya
Geplaatst: 21-07-11 15:59
Nee ik hoef zeker geen bewijs,maar ik ben gewoon heel benieuwd hoe de hindernis er nu uitziet. Wat is er mis mee als we de hindernis willen zien? er zijn bokkers die ook haar hindernis willen maken en willen ook zien hoe ze het gemaakt heeft. Als er vragen worden gesteld in je topic verwacht je toch ook een antwoord?