meestal had ik geen "schade",maar 1x ben ik flink op mn sleutelbeen gevallen,zat een scheurtje in..ik ben zelfs al een x van een stilstaande pony afgevallen! ja je leest het goed,een stilstaande
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) en ook een keer op het asfalt (rug beschadigd). Daar heb ik eerlijk gezegd niet zo heel veel van geleerd, alleen dat je beter je paard kunt dragen en ook dat het beter is wanneer ik de beslissing neem of iets nou echt levensgevaarlijk is of niet, want over het asfalt kletteren was in dat geval gevaarlijker dan gewoon stil gaan staan
niks ergs aan overgehouden hoor,
gelukkig..
ik blijf zitte no matter what
( op juup dan )
) en precies 7 keer ERAF gevallen. En dat in 12 jaar. Best netjes toch?
(ik was in het bos met hem aan het wandelen) Dus ik erop... en meneer vliegt er vandoor!! In volle galop het heuveltje op en in datzelfde tempo het heuveltje weer af
Geeft een bok en draait scherp naar links... naja, ik hou die snelle bewegingen gewoon niet meer bij... Gelukkig bleef ik de teugels vasthouden en kon hij er niet vandoor gaan (de wilde hengst
), maar ik was toch wel aardig hard gevallen... en zat helemaal onder het zand 
ik en mijn vriendin lagen helemaal dubbel van het lachen 
Ergens denk ik dat ik nog 1x gevallen ben maar ik weet niet waar of van wie ofzow......
)