Ooh wat een heerlijk topic! Ik wou altijd al mijn eigen stallen, maar ik ben er pas 14 Dat zal dus niet voor direct zijn... Nu ga ik dit topic volgen hoor, ben erg benieuwd naar hoe het er nu uitziet!
Het is al een poosje klaar, heb alleen nog nooit geupdated Het is werkelijk prachtig. Alleen de wasplaats is nog niet klaar!
Giolli schreef:Het is al een poosje klaar, heb alleen nog nooit geupdated Het is werkelijk prachtig. Alleen de wasplaats is nog niet klaar!Ah, stiekemerd . Foto's !
Giolli schreef:Het is al een poosje klaar, heb alleen nog nooit geupdated Het is werkelijk prachtig. Alleen de wasplaats is nog niet klaar!En dan geen foto's laten zien !!!!
Jaaaaa ik weet het! Maar via mn telefoon kan ik geen fotos meer overzetten en heb zelf geen camera dus het komt er steeds niet van!
Giolli schreef:Jaaaaa ik weet het! Maar via mn telefoon kan ik geen fotos meer overzetten en heb zelf geen camera dus het komt er steeds niet van! Kan je ze anders niet vanaf je telefoon mailen? Stuur je ze naar mijn mail, zet ik ze er wel op
Ik kom het topic net pas tegen, heb het doorgelezen maar ben ook wel erg benieuwd geworden naar het resultaat!