Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mursey schreef:
Jij bent waarschijnlijk zo'n ruiter die geen binnenbak tot haar beschikking heeft en in de winter ons lastig komt vallen. Wel de lusten van het paard aan huis, maar niet de lasten van het in de winter buiten rijden.
Dat is ook een keuze die jij maakt, dus waarom moeten wij dan de dupe zijn van jullie keuze...
Koortje schreef:Desiree ik volg even je verhaaltje niet hier... Wat probeer je hiermee te zeggen?
Mursey schreef:Jij bent waarschijnlijk zo'n ruiter die geen binnenbak tot haar beschikking heeft en in de winter ons lastig komt vallen. Wel de lusten van het paard aan huis, maar niet de lasten van het in de winter buiten rijden.
Dat is ook een keuze die jij maakt, dus waarom moeten wij dan de dupe zijn van jullie keuze...
Koortje"]
Ik vind dat jullie allemaal een hele slechte indruk van onze stal weergeven, en dat is niet helemaal fair. Vaak zat als ik `s avonds ga rijden, (dus niet in de winter) is het erg rustig, en rijd ik of alleen, of met 1 of 2 mensen in de bak. Zomers scheelt het natuurlijk ook dat we nog in de buitenbak(ken) kunnen rijden, dat verdeelt de drukte in de binnenbak. Ik weet niet wanneer jij allemaal bent geweest Orionneke, maar ik vind het dus echt zwaar overdreven wat je zegt...
[/quote]
sja, nu ga je jezelf tegenspreken.
Waar maak je je dan nog druk over? die paar externe ruiters meer of minder? Ik zal effe voor mezelf spreken, want ik heb natuurlijk ook een indruk gewekt over de stal waar jij staat: ik spreek gewoon vanuit mijn eigen ervaring.
[quote="Koortje schreef::? Gisteren nog een gesprek met een van de stalhouders gehad over de extra bak, en die schijnt er over een jaar of 2 te zijn...
james100"]
[quote="Koortje schreef:In de winter rijdt iedereen natuurlijk liever binnen als buiten en is het dus al redelijk druk in onze binnenbak als je `s avonds gaat rijden.
Nu laten de staleigenaren wel mensen van buitenaf in de binnenbak erbij rijden! Hetzij tegen betaling, dat wel, maar het is dus steeds drukker aan het worden, en soms is er geeneens plaats voor de eigen mensen meer omdat er veel externe mensen rijden.

VoXiS"]
[quote="Mursey schreef:Jij bent waarschijnlijk zo'n ruiter die geen binnenbak tot haar beschikking heeft en in de winter ons lastig komt vallen. Wel de lusten van het paard aan huis, maar niet de lasten van het in de winter buiten rijden.

Nadiene schreef:Hopelijk voor jullie komt die 2e bak gauw, misschien anders een buitenbak overdekken? scheelt al wel met regen en sneeuw.