en helaas kan ik geen grote partij kwijt, maar moet ik iedere maand halen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LADPR schreef:Onze hooiboer verkoopt gelukkig alleen aan vaste klanten, wij zijn dan ook verzekerd van het hele jaar door hooi en eignelijk het hele jaar door vaste redelijke prijzen.
Lamar schreef:Ik heb dit jaar voor de zekerheid 300 kleine baaltjes ingekocht voor 4,75 per baal. Ik heb er nu nog 150 over maar durf er nog niet wat van te verkopen. Die van mij gaan in de zomer in de schuilstal hooi staan eten als er dazen zijn, dus ik weet niet hoeveel ik er nog nodig zal hebben...
Als je op marktplaats "hooi" intypt dan zijn er idd nog genoeg die het aanbieden, maar of het ook echt wat id is altijd de vraag....
joenohoe schreef:Lamar schreef:Ik heb dit jaar voor de zekerheid 300 kleine baaltjes ingekocht voor 4,75 per baal. Ik heb er nu nog 150 over maar durf er nog niet wat van te verkopen. Die van mij gaan in de zomer in de schuilstal hooi staan eten als er dazen zijn, dus ik weet niet hoeveel ik er nog nodig zal hebben...
Als je op marktplaats "hooi" intypt dan zijn er idd nog genoeg die het aanbieden, maar of het ook echt wat id is altijd de vraag....
Voer jij niet meer ??? Ik heb echt veel meer dan 150 baaltjes opgevoerd, ik heb een KWPN van 1.65, haar jaarling en 2 mini's.