Op wat voor zadel rijden jullie??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 08:50

Ik spring op een Daaleman springzadel en daar dressuur ik nu ook nog eventjes mee want mijn dressuurzadeltje is over 3 weken klaar!!!!
Ik heb wederom gekozen voor een Daaleman dressuurzadel omdat ik niks passends kan vinden op mijn paard. De KN kwam nog het meeste in de buurt maar die ging zelfs schuiven en klapperen.
Dus mocht Daaleman weer op komen draven Knipoog Ben er zo benieuwd naar hoe dat zit.
Verder heb ik nog een JC dressuurzadeltje wat ik gebruik voor zadelmak maken en is daarom ook al op heel wat plaatsen goed beschadigd. Maar hij doet nog goed dienst voor de jonge beesten. Voor de dagelijkse training is het zadel helaas niet goed genoeg meer.

Mursey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 09:26

Prestige top dressage, heerlijk zwart dressuurzadel met veel kniewrong waardoor ik heel stevig en diep in het zadel blijf zitten. Echt mijn favo zadel.

En jaja... ik wil altijd meer, dus ik heb 2 dressuurzadels. Haha!

Barnsby, Anky van Grunsven , bruin dressuurzadel met een heerlijk zit, heb het idee dat ik hierop iets rechter ga zitten. Ook een super lekker zadel iig.
En op mijn paardje met hele moeilijke rug (niets mis met haar rug (juist zeer soepel Lachen ) alleen wel als je een zadel wilt kopen) liggen ze allebei super!![/b]