Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
VivaLaVida schreef:Dankjeeen meisje dat ALLES doet (incl mede-pennys wegpesten)om maar te kunnen poetsen, vlechten enz
Rivjenn schreef:Vroeger deden wij echt alles voor paarden.
Waren altijd verzorgpony's aan het zoeken.
Op een manege hing je de hele dag en was je superblij als je mocht uit mesten en helemaal in de wolken als je een paard mocht uitstappen.
We fietsten overal naar toe niks was te ver, weer en wind.
Tegenwoordig heb ik het idee dat je zulke kinderen moet zoeken met een vergrootglas.
Kennen jullie ze nog?
Tammy_ schreef:ik had een fietsje met 3 versnellingen, de eerste was stap, de tweede draf, en de derde galop
Tammy_ schreef:we hadden zo'n skate-pleintje vlakbij, dat was onze rijbak. met stoepkrijt de bakletters er in zetten, en daar gingen we wedstrijden rijden
Suzz14 schreef:Ik vind de jeugd van tegenwoordig ook te verwend (ben zelf pas bijna 15, maar toch!)
Bedoel, ze komen op de manees om te rijden.
Niet om paarden te poetsen en in de wolken te zijn!
Echt jammer...
RobinJoep schreef:Suzz14 schreef:Ik vind de jeugd van tegenwoordig ook te verwend (ben zelf pas bijna 15, maar toch!)
Bedoel, ze komen op de manees om te rijden.
Niet om paarden te poetsen en in de wolken te zijn!
Echt jammer...
Uhm,
Dat slaat dus helemaal nergens op.
Als je een paard poetst en in de wolken bent ben je verwend?
Je bent juist verwend als je iemand anders je paard laat poetsen.
En dan zelf gaat rijden.
doriss schreef:Tammy_ schreef:ik had een fietsje met 3 versnellingen, de eerste was stap, de tweede draf, en de derde galop
Whaha, hoe herkenbaar! Ik was echt nog veel erger dan dit, ik had ook een skippybal, dat was mijn paard. Kon je natuurlijk ook op 'rijden', maar die kon je ook longeren. Touwtje eraan, en dan zo hard mogelijk om je heel slingeren
En inderdaad op de fiets iedere hobbel tot hindernis benoemen, daar betrap ik mezelf nog steeds op