om maar te kunnen poetsen, vlechten enz
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
om maar te kunnen poetsen, vlechten enz
VivaLaVida schreef:Dankjeeen meisje dat ALLES doet (incl mede-pennys wegpesten)om maar te kunnen poetsen, vlechten enz

maar als eigenaars van een vp mij zouden laten weten dak mocht komen rijden om zeven uur in het weekend houd er niks mij tegen
20 minuutjes fietsen, waaronder in de terugweg de berg op van het hoogste punt van vlaams brabant
als ik het paard van mijn vriendin mag uitstappen ben ik ook altijd blij hoor
stallen mesten doe ik ook graag
Rivjenn schreef:Vroeger deden wij echt alles voor paarden.
Waren altijd verzorgpony's aan het zoeken.
Op een manege hing je de hele dag en was je superblij als je mocht uit mesten en helemaal in de wolken als je een paard mocht uitstappen.
We fietsten overal naar toe niks was te ver, weer en wind.
Tegenwoordig heb ik het idee dat je zulke kinderen moet zoeken met een vergrootglas.
Kennen jullie ze nog?

moest je zelf rennen door de tuin en mijn zus riep dan de proef op
Of op de rug van mijn zus, uren lang allmaal figuren 'stappen', 'draven' en 'galopperen'. Wij voelde ons ook wat, en waren helemaal in de hemel, als we eens mee mochten helpen voeren, opstrooien, laat staan een eigen paard uitstappen! Die zadel zaten tenminste wel goed
was de laatse keer dat we dat deden, haha.
en regen, sneeuw, weer of geen weer, wij gingen altijd onze vaste dagen erheen! Ze poetsen, voeren weer naar huis. Volgende dag waren ze weer even vies van al die modder.... Maar goed, geweldig vond je dat.

Minstens 1.20 per hindernis uiteraard..
Achja, je bent 7 jaar oud, of je bent het niet he!! 
Staat haar beeldig!! Kon het gewoon niet laten!
en we hadden zo'n skate-pleintje vlakbij, dat was onze rijbak. met stoepkrijt de bakletters er in zetten, en daar gingen we wedstrijden rijden
Tammy_ schreef:ik had een fietsje met 3 versnellingen, de eerste was stap, de tweede draf, en de derde galop

Tammy_ schreef:we hadden zo'n skate-pleintje vlakbij, dat was onze rijbak. met stoepkrijt de bakletters er in zetten, en daar gingen we wedstrijden rijden

Suzz14 schreef:Ik vind de jeugd van tegenwoordig ook te verwend (ben zelf pas bijna 15, maar toch!)
Bedoel, ze komen op de manees om te rijden.
Niet om paarden te poetsen en in de wolken te zijn!
Echt jammer...
RobinJoep schreef:Suzz14 schreef:Ik vind de jeugd van tegenwoordig ook te verwend (ben zelf pas bijna 15, maar toch!)
Bedoel, ze komen op de manees om te rijden.
Niet om paarden te poetsen en in de wolken te zijn!
Echt jammer...
Uhm,
Dat slaat dus helemaal nergens op.
Als je een paard poetst en in de wolken bent ben je verwend?
Je bent juist verwend als je iemand anders je paard laat poetsen.
En dan zelf gaat rijden.
doriss schreef:Tammy_ schreef:ik had een fietsje met 3 versnellingen, de eerste was stap, de tweede draf, en de derde galop
Whaha, hoe herkenbaar! Ik was echt nog veel erger dan dit, ik had ook een skippybal, dat was mijn paard. Kon je natuurlijk ook op 'rijden', maar die kon je ook longeren. Touwtje eraan, en dan zo hard mogelijk om je heel slingeren
En inderdaad op de fiets iedere hobbel tot hindernis benoemen, daar betrap ik mezelf nog steeds op