Stands, waren die nou verboden of?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Everytime

Re: Stands, waren die nou verboden of?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 01:29

Op mijn oude manege hadden ze wel stands. Hier stonden overigens alleen de kleine beginnerspony's in, rest wel in boxen. Geen idee waarom dat zo was. Toen is er een nieuwe manege gebouwt, met nieuwe eigenaren. En hebben ze gelukkig allemaal boxen. :)

Overigens komen onze manegepaarden/pony's allemaal lekker buiten met zijn allen, wel in de paddock. In de zomer hebben ze 3 weken vakantie en komen ze op de wei. Ze mogen allemaal maximaal 3 uur lopen, kreupele worden er direcht uitgehaald. Niet alle maneges over een kam scheren.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 10:07

JPS schreef:
Ja, dat laatste vind ik ook te gek voor woorden, Twiggy2008 maar nu volg ik je even niet meer..
Je zegt dat je het schandalig vindt dat oude manege's met stands mogelijk sterren moeten inleveren maar dat staat in contrast met wat ik begrijp uit de laatste alinea in je meest recente post..

Ik ben een woordje of wat vergeten in dat zinnetje :o , maar ik neem aan dat je snapt dat ik vind dat maneges MET stands en MET sterren, met dit nieuwe FNRS systeem, zoals jij het aangaf (ik kan het zo gauw niet vinden) natuurlijk sterren moeten inleveren. Maar dat gebeurt dus niet, blijkbaar...... En dat vind ik heel vreemd. Een 4-sterren manege, zoals die bij mij om de hoek, met stands voor de lespony's (de paarden staan wel in een box, waar ze onderling ook geen sociaal contact kunnen maken trouwens, vind ik ook een punt! En verder dus geen weidegang en paddocks, op een paar weken na in de zomer dan, als ik het goed heb), houdt dus gewoon zijn sterren en doet dus net alsof ze zo geweldig zijn. 8)7

Begrijp je me zo wel? :) ;)

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 12:38

Yep, nu wel :-)