Cahill schreef:Als de DB zijn zin krijgt, wat gaat er dan gebeuren met de paarden en pony's die volgens hun niet naar juistheid gehouden worden?? Worden die zonder pardon weg gehaald? Dan krijgt NL een hoop verdrietige mensen. Of krijgen ze een dikke boete? Mensen die dat niet kunnen betalen gaan straks net als in Ierland de paarden loslaten in parken!!
Bedenk liever eens dat NL vol gebouwd word en de ruimte om alle 10miljoen paarden (of hoeveel het er ook mogen zijn) in NL van een uitloop te voorzien, steeds beperkter word. Ik kan potverdikkie niet eens meer buitenrijden omdat het ruiterpad niet bijgehouden word door de gemeente!!!
Oja... en 3x per dag ruwvoer!!!!! Ik geef me alvast aan, bij mij krijgen ze 2x!
U is erg stout en bezorgt Uw paard mogelijk een maagzweer of andere schade
Wij adviseren U dringend om Uw paarden minimaal 3x per dag ruwvoer aan te bieden.
Op uw gedrag is de volgende wettelijke term van toepassing: Dierenbeul, klasse x.
Binnen 6 weken na datum van dit schrijven, plannen wij weer een bezoek. Indien U dan nog eigenwijs bent, dan zijn wij genoodzaakt U af te voeren naar het slachthuis.
Ter Uwer attentie:
De kosten van arts, vervoer, verdoving, afschot en slacht zijn voor Uw rekening en niet te verhalen op enige verzekering. Inclusief de kosten van deze aanmaning.
Eventuele baten uit verkoop van uw resten, zullen worden overgemaakt naar een goed doel.
Zo zou een eerste aanmaning eruit kunnen zien, bij een verharde samenleving.
Zorg voor je vee is een plicht, geen vrijblijvendheid!