Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Silly1972 schreef:Prachtig om te zien! Ik zou hem ook zeker in een groep gooien
Nouvel schreef:Silly1972 schreef:Prachtig om te zien! Ik zou hem ook zeker in een groep gooien
ja ik ben ook super blij dat ik deze keuze heb gemaakt!
het was ook mijn eerste veulen, en ik had ook geen wat goed zou zijn en wat niet...
dit adres sprak me gelijk aan, en het is dicht bij mijn schoonouders, dus familiebezoek kunnen we nu combineren met veulen bezoek!![]()
en het is ook echt een super plek, zeker aan te raden!
cocochanel schreef:wat ik me afvraag hier in het topic van de mensen die een veulen hebben aangeschaft en er uiteindelijk toch geen band mee hebben gekregen,of het rijden ging na jaren wachten toch niet lekker,hebben jullie die kleine iedere dag in de buurt gehad of hebben jullie ze ook in een opfok gezet .. ?
amyz schreef:Toch vind ik het totaal niet moeilijk om te beoordelen of een veulen bij me past of niet.. Zag t bij mijn pony binnen een halve minuut, en na een jaar (waarin dat karakter echt wel duidelijk naar voren is gekomen) sta ik daar nog steeds volledig achter... Dus zal verschillen per persoon denk ik.. (of ik had een lucky guess, maar dat geloof ik niet zo eerlijk gezegd...)
Citaat:cocochanel schreef:
wat ik me afvraag hier in het topic van de mensen die een veulen hebben aangeschaft en er uiteindelijk toch geen band mee hebben gekregen,of het rijden ging na jaren wachten toch niet lekker,hebben jullie die kleine iedere dag in de buurt gehad of hebben jullie ze ook in een opfok gezet .. ?