hestejente schreef:En hoe veel uur komt hij in de winter buiten?
Hetzelfde als in de zomer! Dan gooi ik er wel een deken op!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NienkeNiels schreef:sorry ik vind shire's erg mooie paarden maar wat een moet een meiske van 14 met een shire? denk dat je die never nooit gaat houden en ook veeel te groot voor je is!! Waarom kijk je niet naar een wat kleiner paard bijvoorbeeld haflinger, Fjord, Fell pony ??
lifaya schreef:Maar hoeveel uur per week rijd je nu TS?ik verzorg nu tijdelijk 2 paarden, 1 x per week, en dan doe ik ook de volledige verzorging, niet eens rijden, en dan merk je dat het wel zwaar kan zijn (ookal vind ik het wel leuk
) en tuurlijk ga ik vaker naar stal als ik de tijd heb, maar naast mijn studie gaat dat niet makkelijk
daarom vind ik het eigenlijk altijd link als je in je pubertijd een paard gaat krijgen. Je krijgt vaak andere interesse's, je gaat uiteindelijk uit etc, en dat kan niet altijd met een paard
je hebt de verantwoordelijkheid erover. Dat je hem op een manege zet scheeld gezien die de verzorging doen, maar vind toch dat je over iets als dit echt heeeeeel goed moet nadenken
Ik was gestopt met paardrijden toen ik 16 was, geen tijd en op dat moment een echt feestbeest. Nu ben ik uitgefeest en heb ik weer wat tijd ervoor, maar het is en blijft lastig te combineren met school.
sanso schreef:hestejente schreef:En hoe veel uur komt hij in de winter buiten?
Hetzelfde als in de zomer! Dan gooi ik er wel een deken op!
_Lot schreef:Ik vraag me toch serieus af hoe al die fabeltjes over Shires zijn ontstaan![]()
_Lot schreef:Ik vraag me toch serieus af hoe al die fabeltjes over Shires zijn ontstaan![]()
hestejente schreef:sanso schreef:Oké das waar maar heb nog een vraagje zouden jullie mijn vragen willen beantwoorden?
Beantwoord jij dan eerst eens mijn vraag. Hoe veel uur staat hij buiten? In de winter? Van hoe laat tot hoe laat?