Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Tootz schreef:Voor de mensen die geen sluiteningstijden hebben: hoe gaat dat bij jullie dan met afsluiten? Is er echt iemand die dan net zo lang blijft totdat iedereen klaar is?
Stephanie_W schreef:Ik moet er niet aan denken dat de stal altijd begaanbaar voor iedereen is. Ik zou geen oog dichtdoen.
Ook de verzekering zal het vast niet kunnen waarderen als dat dure sportpaard zonder enige inbreeksporen uit zijn stal kan worden meegenomen.
Hier gaan de stallen en hekwerken na sluitingstijden dicht.
Prisca schreef:Stephanie_W schreef:Ik moet er niet aan denken dat de stal altijd begaanbaar voor iedereen is. Ik zou geen oog dichtdoen.
Ook de verzekering zal het vast niet kunnen waarderen als dat dure sportpaard zonder enige inbreeksporen uit zijn stal kan worden meegenomen.
Hier gaan de stallen en hekwerken na sluitingstijden dicht.
Als ze hem willen pakken lukt dat toch wel heb dat nu al zo vaak gezien net als zadels enz.. zelfs een afgesloten terrein kregen ze open.
Jolliegirl schreef:Tootz schreef:Voor de mensen die geen sluiteningstijden hebben: hoe gaat dat bij jullie dan met afsluiten? Is er echt iemand die dan net zo lang blijft totdat iedereen klaar is?
Hier werken ze met sleutels en codes.
malloesje schreef:Uitzonderingen als wedstrijden of ziekte zou geen probleem moeten zijn, en dat is het volgens mij (mits in overleg) ook bij bijna niemand.