Opheffingsverkoop, op 31 januarie sluit de winkel definitief staat op de site

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Knert schreef:Sjolvir schreef:hmm, naar mijn idee, is de staart op de eerste foto's niet optimaal gewassen en geplozen etc.
Bij foto's op stal wel.
Tevens hele andere belichting en andere afstand.
Overingens vind ik het wel fijne antiklit.
En de vlekken verwijderaar is ook fijn.
Helaas schreeuwend duur.
Het LIJKT meer en voller, echter in 1 a 2 maand kan van zijn lang zal die leven er niet haar tot
onderaan zijn bijgegroeid.
Aangezien haar zeg 1 cm per maand groeit....
Voor een ieder die gaat voor het LIJKT voller effect prima..
Maar dan wil ik foto's van dezelfde afstand en belichting etc. dat scheelt ook al stuk.
ben ik helemaal met je eens.
Knert schreef:mmja.. goed ik ben sceptisch. Maar wel bereid om het eens te proberen.
Is dit product gewoon in winkel te koop of weer via internet?
xxmarinthe schreef:ik heb het besteld bij ej
maar met de spray hoe kan je het het beste gebruiken in vlechtjes en dan sprayen ofwat
en weet iemand misschien ook hoe ik zijn manen naar 1 kant kan laten staan?
Olympia96 schreef:xxmarinthe schreef:ik heb het besteld bij ej
maar met de spray hoe kan je het het beste gebruiken in vlechtjes en dan sprayen ofwat
en weet iemand misschien ook hoe ik zijn manen naar 1 kant kan laten staan?
Oh ik wist niet dat er spray verkrijgbaar is. Ik zou het op de manen of staart smeren en goed erin wrijven zodat het overal zit. Daarna uitpluizen met je handen en eventueel vlechten (staart) om de haren nog beter te beschermen tegen afbreken.
De manen van mijn paard stonden altijd alle kanten op; links, rechts, omhoog. Totdat ze een halsdeken om kreeg. Nu hangen ze netjes naar 1 kant (en ik vind het afschuwelijk lelijk staan![]()
)
woollieh schreef:Dus toch wel?
Haha; ik twijfelde ook altijd of het wel echt zou helpen; maar inderdaad ik zie echt wel verschil!
Ben benieuwd of dat ook helpt bij een gele naar witte staart.
Olympia96 schreef:Alleen het anti-klit spul. Staart niet eens gewassen voor ik begon (was al winterig weer toen). Bizar he? Iemand anders ook deze ervaring?
Olympia96 schreef:Knert schreef:mmja.. goed ik ben sceptisch. Maar wel bereid om het eens te proberen.
Is dit product gewoon in winkel te koop of weer via internet?
@Carolina: is dat de staart van jouw paard? Bizar! (Ben jaloers)