) dus ik dacht haar voor de laatste keer te kunnen poetsen en toen hoorde ik in haar stal dat ze van mijn was
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) dus ik dacht haar voor de laatste keer te kunnen poetsen en toen hoorde ik in haar stal dat ze van mijn was
runningkawa"]
Ik kreeg hem omdat ik genoeg had gespaart op de bank rekening en hem zo zelf kon kopen
Was 23 of zo
[/quote]
[quote="runningkawa schreef:Ik kreeg hem omdat ik genoeg centjes gespaard had en hem toen kocht
Idem met nummer 2
die ene had je geplaatst op 15-10-04 en de andere ergens in 08-03 Sorry viel me ff op niks ergs aan hoor maarja

... chatelaine schreef:Hihidie ene had je geplaatst op 15-10-04 en de andere ergens in 08-03 Sorry viel me ff op niks ergs aan hoor maarja
![]()
Ik heb laine juli dit jaar voor mijn verjaardag gekregen en onderhoud haar verder zelf...

Leuk om te lezen waarvoor iedereen een paardje krijgt... Ikke heb Silke na 14 zeuren gekregen. Mijn oude verzorgpaard (conquistador) die ik 2,5 jaar had verzorgd was net afgemaakt en ik wou stoppen met rijden, kon het niet meer aan. Ik ging mee met Monique de eigenaresse van Quissie toen ze les gaf en werd daar verliefd op een paard. Monique kocht dat paard, Silke stiekum als verassing voor mij. Toen kwam Silke op de manege. Die ben ik ook weer gaan verzorgen en net toen ik weer plezier kreeg in het met paarden omgaan (Silke was nog niet ingereden) toen wou ze Silke verkopen. Ik dacht dat ik gek werd en mun ouders meegenomen na de manege... Ze waren op slag verliefd. Toen heb ik met mun vader Silke 50/50 gekocht. We delen zo alle kosten behalve de hoefsmid en dierenarts hoef ik niet te betalen.
Wist het al anderhalf jaar van te voren, toen begonnen de plannen en konden we extra land bijkopen.
Het was ook 'opeens'. Ik heb nooit veel gezeurd, dat helpt bij mijn ouders toch niet...
Dus had het eigenlijk al 'opgegeven', en ik vond ook dat ik nog wat meer ervaring op moest doen op de manege, ben pas op mijn bijna-12e begonnen met rijden.
Maar goed, ik heb er dus niet echt iets voor moeten doen, de plannen kwamen er, het hing wel van mij af of ik het ook wilde natuurlijk aangezien ik vrijwel alles alleen moest gaan doen, toen zijn we op zoek gegaan.
We wilden niet 1 paard ivm het aan huis houden dus dat zijn er twee geworden, ondertussen 3 als gezelschap voor als ik met een van de paarden weg gaan, maar de derde is van iemand anders.
(een jong ijsco-pukkie van 3.)
Wel véél gezeurd, gehuilt, geschreeuwd en gepraat... Maar dat haalt verrot weinig uit bij mijn pa.
. sophie_kurk schreef:Ik ben wel benieuwd waarom jullie je paard kregen, ik heb mijn pony zomaar gekregen... geen verjaardag kerst sinterklaas pasen f vader/moeder/dieren dag of wat dan ook, zat gewoon een tijdje advertenties te kijken... de laatste tijd heel fanatiek achter internet, en liet alle advertenties zien aan mijn ouders en ineens: je krijgt een pony! ik reed ondertussen al 4 jaar heb vooral in het begin veel gezeurd, hoe lang duurde het bij jullie?????

daar had ikl altijd op gereden met de manege en ze moest eigenlijk ingeslapen worden
ik was er de eerste dag de hele nacht gebleven

trauma