Citaat:Als mijn zadel kapot gaat heb ik pech maar dat is vaak wel binnen een paar dagen gemaakt....ik weet niet wat jij met je zadel doet maar bij mij is alleen ooit een singelstoot los gegaan....nou dat zie je ook aankomen en laat je als het uitkomt even maken...
En als mijn hoofdstel kapot gaat laat ik het ook maken.
Heb jij ook reserve rijlaarzen en een reserve cap, zweep enzzz??
Ik heb nu een zadel wat niet meer lekker ligt door het groeien van mijn paard, maar mijn springwintec ligt altijd goed dus daar rij ik nu mee tot er voor de andere een oplossing is.
En reserve rijlaarzen JA 3 paar zelfs
, Reserve cap JA mijn wedstrijdcap. Zweep heb ik er maar 1 van.heb ik wel allemaal zelf hard voor gespaard
Citaat:En een reserve paard voor als je huidige het niet meer doet?
JA die van mijn zusje, en als dat niet kan een handelspaard

. Alleen de ene bruin met kroko, de andere met zwart met lak. Bruine voor dagelijks gebruik, lak wedstrijd. Dan nog een paar regtegline outdoor iets laarzen, zien er niet meer uit maar zitten prima. En Cavallo's gekregen toen ik 16 was voor mijn verjaardag en die passen nog, zitten alleen geen ritsen in en
Heb 1 halster en 1 hoofdstel. Setjes doe ik niet aan, want het wordt toch vies, gaat kapot oid en dan moet ik weer iets nieuws kopen dat bij het oude setje past
Scheelt eraan dat ik niet op pension sta dus als ik iets prehistorisch aanheb zien alleen de paarden het