Marian01 schreef:Who cares wat andere mensen doen? Als iedereen in de sloot springt, blijf ik toch op het droge hoor...
Ik heb een paard voor mijn plezier, en ik heb ook nog eens zelf hersens...dus ik doe wat ik wil, waneer ik het wil, hoe ik het wil.
Ik heb ook een pensionstalling waar dat kan. De ene rijd in setjes en een Anky jas, ziet er super uit..de ander rijd in oude jas, en goedkoop dekje, ziet er minder uit(ik..haha)...Beide paarden zien er goed uit, en beide ruiters zitten met een glimlach te paard. Iedereen laat elkaar in de waarde, helpt elkaar mee, mag spullen van elkaar lenen mocht het nodig zijn. De een is van de basis brok en hooi, de ander van de speciale brok-kuil en van allerlei supplementen. En het gaat gewoon leuk bij ons..wij helpen elkaar...als iemand die wat verder weg woont en niet door de sneeuw durft, pakken wij het paard even extra mee..iemand pijn in de rug..geen probleem, we mesten de stal..gewoon respect voor elkaar hebben. Behandel iemand niet minder omdat ie mindere setjes-of bling heeft, behandel iemand ook niet minder omdat ie juist meerder setjes of blingl heeft. We zijn allemaal mens, allemaal paarden(sport)liefhebber en willen allemaal genieten. Iedereen doet dat op zijn eigen manier...lekker laten zo.
Tja, ik kan me herinneren dat het 10 jaar geleden bij ons op stal wel anders was.
Als je een papaierloos paard had en geen duur dekje/zadel op je knol dan was je te min hoor.
Al heb ik me er nooit wat van aangetrokken, maar er zijn er heel wat weggepest toen bij ons.
Het moet er wel een beetje verzorgd uitzien, dat vind ik dan wel weer fijn.
Gat in je rijbroek? Dan gaat dat ding in de prullenbak hoor.