Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lovehaffie schreef:Misschien een hele stomme... Wat dachten jullie van een vibrator? Ik zat met hetzelfde probleem en zat met mijn vriend te brainstromen wat te doen en die kwam met dat idee! Die dingen zijn soms voor 5 euro volgens mij te krijgen... Wel even kijken of ze goed waterdicht zijn en anders even in een zakje stoppen, maar die trillen waardoor het water dus in beweging blijft en ze zinken ook nog!!!
lovehaffie schreef:Ik heb ook geen idee of mijn veulen het durft maar als ik een goedkope tegen kom ga ik het uitproberen! Dingen werken vaak op 2 AA baterijen (heb even verder research gedaan) hoelang ze ermee werken geeeeen idee!
(mijn vriend zei net nog je kan hem ook aan de zijkant tapen (als je een plasticbak hebt natuurlijk) dan beweegd de bak ook en scheelt koude handen bij het wisselen van de batterijen!!)
Als ik het geprobeert heb zal ik het even melden hoe het werkt (A)
lovehaffie schreef:Misschien een hele stomme... Wat dachten jullie van een vibrator? Ik zat met hetzelfde probleem en zat met mijn vriend te brainstromen wat te doen en die kwam met dat idee! Die dingen zijn soms voor 5 euro volgens mij te krijgen... Wel even kijken of ze goed waterdicht zijn en anders even in een zakje stoppen, maar die trillen waardoor het water dus in beweging blijft en ze zinken ook nog!!!
H_Nalanta schreef:lovehaffie schreef:Misschien een hele stomme... Wat dachten jullie van een vibrator? Ik zat met hetzelfde probleem en zat met mijn vriend te brainstromen wat te doen en die kwam met dat idee! Die dingen zijn soms voor 5 euro volgens mij te krijgen... Wel even kijken of ze goed waterdicht zijn en anders even in een zakje stoppen, maar die trillen waardoor het water dus in beweging blijft en ze zinken ook nog!!!
'Hallo, mag ik de grootste en sterkste vibrator die u heeft?'
'Maar natuurlijk! Dat word dan.... Veel plezier ermee!''
'Hij is niet voor mij hoor. Hij is voor mijn paard!'
''
Lowara schreef:kijk wel uit met vijver/aquarium pompen
het is en blijft een apparaat die in water onder stroom staat.
zelfs bij mijn aquarium thuis staat op elke handleiding dat ik alle apparatuur die erin zit, eerst moet uitschakelen alvorens ik erin ga met bv m'n handen. en dit is natuurlijk niet voor niets.
een paar visjes die door een mankement worden gefrituurd is tot daar aan toe, maar je paard? zou het risico niet durven nemen