Stalhouder vs. Klant and vice versa

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 15:59

Het is een recreant die straks B wil gaan rijden uit eigen beweging. Mooi toch!
En als het zover is zal ik die best even helpen als het nodig is (en als ze dat wil)

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 16:01

CGJ12"]
[quote="Fitzroy schreef:
CGJ12, dan vraag ik me af waar jij de quote 'onderling respect' van Lielle vandaan haalt als jij je op een forum zo uit laat over je pensionklanten?

Die uitspraken moet je met een lach lezen.

[/quote]

Ik hoop voor je dat je pensionklanten dat ook kunnen. Als ik zoiets zou lezen zou mijn paard binnen de kortst mogelijke termijn op een andere stal staan.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 16:02

Er bekruipt me hier trouwens wel een gevoel dat ik blij ben dat een glasvezelkabeltje ons scheidt...........
.......nog even en ik mag wel een bodyguard nemen.........wat zijn we toch allemaal aggressief zeg.

(BartVB zag het al aankomen volgens mij Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 16:04

Nee, we hebben hier allemaal ervaring met stalhouders die hun klanten niet verdienen denk ik. Vandaar de felle reacties.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 16:04

Ik denk niet dat de damens bij mij veel van gedachten verschillen met "jullie" hier.....(en val me nu even niet aan op de term "jullie"), dus dat kan allemaal best een beetje meevallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 16:05

Tong uitsteken Boktmeeting bij CGJ12 !!!!!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 16:06

Maar alleen als je op niveau rijdt Knipoog

manic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 16:07

Dat durft 'ie echt niet... Geen glasvezeltje meer Tong uitsteken

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 16:07

yes, ik kwam er trouwens net pas achter dat cgj112 een heer is, was er toch van overtuigd met een sexegenoot te maken te hebben Bloos

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 16:08

Ik kan je zeggen dat ik zelden bij andere stalhouders over de vloer kom (hoogstens als ik via- via weer eens een paard voor iemand moet gaan bekijken) en dat ik altijd weer geshockeerd ben over de CHAOS die ik dan altijd aantref. Zowel huisvesting van de paarden als de conditie van de bakken is meestal bedroevend.

Als je pech heb houden ze af en toe een binnenwedstrijd met de hoeken in de bak 1 meter hoger dan de rest.......

Als je een tent KEURIG wilt houden zul je meestal met strakke hand moeten regeren / opvoeden. Dat doe je toch ook met kleine kinderen hoop ik? Gewoon een kwestie van normen en waarden op stal.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 16:08

Een echte heer CGJ12 of iemand die zo keurig recht op het paard zit Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 16:09

eh, daar verdiep ik me niet in Haha!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 16:10

Lielle schreef:
yes, ik kwam er trouwens net pas achter dat cgj112 een heer is, was er toch van overtuigd met een sexegenoot te maken te hebben Bloos

sommige mensen hebben blijkbaar toch niet zoveel mensenkennis............LOL

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 16:12

mannen = mensen?

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 16:12

Je hebt ons gewoon om de tuin geleid CGJ12 Tong uitsteken

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 16:13

Karin"]
[quote="CGJ12 schreef:
.......over ver rijden gesproken.

Een van de mensen rijdt per dag (IDERE DAG VAN HET JAAR) 130 km naar het paard bij mij op stal !!
En dan rijdt ze niet eens elke dag, maar komt gewoon even aaien.

Dan moet je als klant toch wel HEEEEEL tevreden zijn dacht ik zo!

Wat probeer je nou te bewijzen met al die voorbeelden van je? Verward
[/quote]

Idd, ik krijg sterk de indruk dat je eerder jezelf probeert te overtuigen dan ons.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 16:14

Fitzroy schreef:
Een echte heer CGJ12 of iemand die zo keurig recht op het paard zit Knipoog

Allebeide volgens mij. In ieder geval een echte. Soms gaat dat samen, al moet ik toegeven dat dat wel een zeldzaamheid aan het worden is, maar dat is weer een ander onderwerp.

Ik ben bang dat er dan nog fellere reacties ontstaan.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 16:18

Tigger schreef:
Idd, ik krijg sterk de indruk dat je eerder jezelf probeert te overtuigen dan ons.

Ja, dat laatste zal wel niet lukken.
Ik hoop trouwens wel dat je dit even buiten kazernetijd intikt soldaatje, want je wordt wel betaald van mijn belastingcenten............ROFLOL

pas maarop, ze gaan inkrimpen en er wordt gelogd.....

(even niet persoonlijk opnemen, wil je?.....is maar een grapje)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 16:20

CGJ12 volgens mij worden je grapjes veel grappiger (en begrijpelijker) als je de smileys gaat gebruiken! *LOL*

manic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 16:22

Kunnen we nu weer even terug on topic? Dat ongegeneerde geflirt met die stalhouder kan echt niet hoor... (kunnen we daar ook een topic voor openen?)

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 16:23

Sonja schreef:
CGJ12 volgens mij worden je grapjes veel grappiger (en begrijpelijker) als je de smileys gaat gebruiken! *LOL*

proef ik daaruit iets menselijks........? Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 16:24

OK dan!
Damn en nou heb ik een oneliner
Nu niet meer Haha!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 16:25

Ik moet eerlijk zeggen dat, ondanks het waterprobleem wat we laatst hadden, ik op een hele fijne stal sta. Soms heb ik wel het gevoel dat wij in hun ogen anders bezig zijn en dat ervaar ik niet altijd als positief. Het waterverhaal vond ik heel erg vervelend. Uiteindelijk ben ik dan wel zo simpel om te zeggen 'het gaat er niet om wat jij vindt, wij willen....'. Maar dat je een bepaald bedrag moet betalen wil niet zeggen dat je alles kan. Ik vind dat wij heel veel mogen op onze stal. Wij huren 2 boxen maar hebben een derde, leegstaande, box ernaast waar al onze zooi nog staat. Buiten onze drie kasten om die we daar ook kwijt kunnen. Verder staan onze paarden in open boxen zodat ze alle kanten op kunnen kijken. Onze veewagen mag er gratis staan.

Als er iets is kan je ook altijd aan de bel trekken. Zoals ik al zei schiet het soms wel eens de verkeerde kant uit en dan vind ik het vervelend om zo'n gesprek als gister te moeten voeren, simpel omdat het zo dubbel is. Het zijn namelijk heel erg lieve mensen. Superflexibel.

Dus wij zijn verder heel erg blij. Ik vind ook niet dat alles maar zo maar moet kunnen. Overal zijn regels. Ik vind dat wij al heel wat vrijheid krijgen daar.

Groot voordeel is dat zij zelf ook wat alternatiever zijn en we zo niet worden uitgelachen om het feit dat je iets alternatiefs doet.

Jammer is wel dat ik het soms ervaar dat wanneer het niet goed is in hun ogen en ik van mening ben van wel het tot vervelende opmerkingen kan leiden. Ik heb dan zoiets van 'point made' en respecteer mijn uiteindelijke beslissing.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 16:27

manic schreef:
Kunnen we nu weer even terug on topic? Dat ongegeneerde geflirt met die stalhouder kan echt niet hoor... (kunnen we daar ook een topic voor openen?)

Dat komt omdat ik dat bij mijn stalhouders niet hoef te proberen. Die zitten nl. keurig rechtop te paard. *LOL*

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 16:29

.............ik kan het niet laten......
ik krijg zowat uitslag als ik het woord "alternatief" hoor........

brrrrrr.......die arme pensionklanten geven meer geld uit aan een gebedsgenezer dan aan de hypotheek of huur. Maarrrrrrre ik durf er niks van te zeggen.
Ieder doet maar met zijn paard wat ie leuk vindt........sinds vanmiddag vind ik alles best....... Schijnheilig