Maar lees dat je op zoek moet naar een nieuwe plek! Succes!
hexodrien
Geplaatst: 11-10-10 18:38
zou niet meer dan 200 euro per maand betalen, meeste (vergelijkbare) stallen zitten rond die prijs. bij ons betaal je 265 all in met binnenbak (moet alleen wel zelf buitenzetten) of buitenzetten apart betalen 90 cent per keer.
superrizzo
Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-10 18:56
Na goed overleg en bepaalde mensen van stal die hier hebben meegelezen en dingen anders verwoord hebben zoals ze hier stonden hebben ik en mijn vriend besloten iets anders te zoeken. Ze hebben ons nog de mogelijkheid gegeven om te blijven maar er wordt naar mijn idee teveel gepraat achter mijn rug om.
Dit topic is namenlijk ook al uitgeprint en al bij de eigenaresse gekomen en die heeft dingen anders opgevat uit de tekst dan hoe ik ze werkelijk bedoeld had.
Tjee wat kan Bokt een werking hebben op je prive leven zeg phoe phoe.
Maar we gaan rustig verder kijken en we hebben tot 30 november om iets anders te zoeken. maar als we langer nodig hebben is dat ook goed.
Ik heb daarom besloten om dit topic te sluiten om verdere mug/olifant verhalen te voorkomen
ja alleen worden die dingen dan niet vermeld jammer genoeg maar ik hoop dat jullie begrijpen dat ik er een slotje op zet. Ik open een nieuw topic met nieuwe foto's op ons nieuwe plekkie.
joyce B