Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
wonderboy schreef:Wij hebben meer dan 25 paarden op stal staan. Denk je nou echt dat als ieder paard zo zou doen. We elke dag vriendelijk gaan vragen of hij aub mee wil werken.
Hierbij bedoel ik niet dat je een paard af moet slachten, maar een flinke duidelijk waarschuwing op zijn tijd kan ie heus wel hebben hoor.
z0rr0 schreef:liefde en GEDULD!
mijn hemel zeg wat een manieren tegewoordig!
als dat mijn fjord was geweest was ik per direct pleite geweest
CrossHorse schreef:z0rr0 schreef:liefde en GEDULD!
mijn hemel zeg wat een manieren tegewoordig!
als dat mijn fjord was geweest was ik per direct pleite geweest
Daar ben ik nu ook heel hard mee bezig!(bedoel met liefde en GEDULD)
Maar die boer heeft er ook al een heel zeer been door gekregen, omdat hij werd meegesleurd, kon bijna niet lopen.
Dan begrijp ik ook wel dat je dan denkt wat een nare pony, en dat je dan ook wel eens je geduld verliest.
Ook al ben ik hier helemaal GEEN voorstander van!
Want hij is gisteren in 1 keer de stal in gelopen, terwijl er nog geen voer was,en de andere paarden moesten nog komen, dat noem ik wel SUPER!
amsterdam_30 schreef:Als dat paardje telkens los wil breken zelfs als jullie hem of haar vast hebben klopt echt niet. Gebrek aan respect denk ik.
Een goed idee dat de eigenaar van dit paardje er aan gaat werken. Als het mag zou ik tijdelijk een hengstenketting gebruiken want ik zou mij nooit never door een paard mee laten sleuren.
Wel eerst goed van iemand horen hoe dit werkt (en of de eigenaar dit goed vindt!), want je moet er wel voorzichtig mee omgaan.
Ik hoop dat het op termijn zonder kan, want ben niet echt een voorstander hiervan..
Succes!
Edit: je hebt op het paardje gereden met het zadel van je eigen paard. Pas op dat je die rug niet verknalt!! Ik zou echt iemand met verstand hiervan eens laten kijken of het wel goed ligt!