ervaringen met penny meisjes?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-03 20:40

inka schreef:
Wij hadden altijd zo'n opklap bed. Dat was mijn paard( als hij opgeklapt stond kon je er goed op zitten).

Haha, ja dat doet me ook weer ergens aan denken,
wij hadden vroeger altijd mn moeders strijkplank als paard *LOL*
En bij de C&A hadden ze altijd zo'n automaatje met paard waar je dan op kon zitten, paar muntjes dr in en hij beweegde nog ook Haha! En als we dan naar de stad gingen MOESTEN we ook naar de C&A want ik moest natuurlijk wel even rijden
En mijn ouders hebben een bloemenwinkel en wij gingen dan vaak mee naar de winkel en dan gingen we altijd van die gele holle buisjes (waar je meestal elektrische bedrading door doet enzo) beplakken met allemaal lintjes (als staart) en zo skeurden we door de winkel en over straat met onze zelfgemaakte stokpaardjes Clown

Pjelk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 22:00

Ik ken een minder leuk verhaal over pennymeisjes. Een kennis van mijn moeder (vroeger trouwens dierenarts) had een oude Fries. Dat paard mocht niet teveel stro omdat hij daar heel veel van ging eten en zo makkelijk koliek krijgen kon. Daarom haalde zijn eigenaresse dan ook alleen dagelijks de drollen uit de stal en strooide niet of nauwelijks op. Twee meisjes uit het dorp vonden dat zielig en vroegen of ze de stal uit mochten mesten. dat mocht niet maar die stomme kindern mestten dus wel de stal uit en strooiden hem flink op e de volgende dag was het paard dood . Of het echt aan de meisjes heeft gelegen weten we nog steeds niet maar het lijkt wel erg waarschijnlijk.
Het was wel een erg brutale actie van hen maar aan de andere kant zulen ook zij zicht rotgeschrokken zijn. Want Penny meisjes weten dan misschien niet zoveel over paarden, ze bedoelen dat wat ze doen wel altijd heel goed Verdrietig .

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 14:14

Als staigiere heb ik een keer een pennymeisje wijs gemaakt dat de ringetjes voor aan het zadel en de staartriemhaak achter aan het zadel er speciaal op zaten om bretels aan vast te maken zodat ze er niet meer af zou stuiteren. Ze was die les er nl wel tig keer af gevallen.
Wat denk je, de week erna wordt ik aan mijn broek getrokken, "Juf, wilt u mijn bretels vast maken?" HAD ZE ZE ECHT MEE GENOMEN!!!!

Boomerang

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 14:27

hihi ik keek net ff op marktplaats en ja hoor..zeer veel pennypraat:

-Ik heb ervaring met rengalop
-Als beloning kan ik U eventueel les geven (whoehaa)
-Als u mijn buskaart betaalt kan ik met de bus komen (ja echt he)
-Ik kan wedstrijden rijden als u mij brengt

En natuurlijk het goed met wilde paarden om kunnen gaan. Lees en je ligt zwaar in een deuk haha

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 21:34

"Juf, wilt u mijn bretels vast maken?" HAD ZE ZE ECHT MEE GENOMEN!!!!
[/quote]
GEWELDIG, kom echt niet meer bij!!!!! Rapen jullie me straks op?

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 22:02

Boomerang schreef:
hihi ik keek net ff op marktplaats en ja hoor..zeer veel pennypraat:

-Ik heb ervaring met rengalop
-Als beloning kan ik U eventueel les geven (whoehaa)
-Als u mijn buskaart betaalt kan ik met de bus komen (ja echt he)
-Ik kan wedstrijden rijden als u mij brengt

En natuurlijk het goed met wilde paarden om kunnen gaan. Lees en je ligt zwaar in een deuk haha

Masterlijke uitspraken... je kunt me opdweilen! Ze hebben over het algemeen wel lef... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 22:49

annegti schreef:
Hahaha, lach me ziek hier..... Ken er nog wel een paar!

Zit ik moeilijk te doen met rijden door een poosje contragalop te rijden (het minst favoriete onderdeel van mijn paard) hoor je ineens een pennie zeggen "dat paard zit in de verkeerde galop" Frusty zucht, je moest eens weten hoeveel zweet het heeft gekost om dat voor elkaar te krijgen....

Zie soms bij de stoplichten van die meisjes compleet in rijtenue, cap op, zweep in de hand enz. Als het stoplicht dan op groen springt krijgt de fiets een knal *LOL* en dat lichtrijden op de fiets heb ik ook al wel eens gezien... Haha!

kijk er nu al naar uit wat voor streken mijn dochters gaan uithalen... Haha! Haha!

whahahaha zo 1 ben ik er dus als ik van de manege kom en me zweepje vast hebt en dan aansporen , maar lichtrijden niet egt wel telkens op een neer hoppen maar dat heeft niet met paard rijden te maken *schaam* *schaam*

en zoon pennymeisje uit me klas heeft een eigen paard , wel sneu hoor ddat meisje loopt alleen maar op de manege met die andere meiden , maar kheb er pas 2 keer op zelf op rijden en een andere meisje rijdt altijd op , maar dat is niet haar bijrijdster

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 23:58

Ik deed vroeger ook altijd alsof mijn fiets mijn paard was... Galoperend uit school komen met een hele kudde wilde paarden Haha! En een zweep er bij uiteraard, dat mijn paard maar zo hard mogelijk liep... *LOL*

Karamell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 15:56

nou ik was vroeger een pennymeisje...maar heb nooit paarden proberen 'temmen'...die mensen waren ouder en die wisten 't heus wel beter...ik ging eerder vertellen wat ik in de penny gelezen had en vroeg hen of dat klopte...en die mensen legden mij met engelengeduld alles uit ^^ en vonden 't juist leuk dat ik erzoveel over wou leren...
tja was wel een vraagstaartje misschien... Knipoog

maar ik ben dus heel trots om een 'pennymeisje' te zijn geweest
en nu ben ik altijd blij als't er weer zo'n pennymeisje is
nou heb ik zelf nooit een grote mond gegeven bij mijn weten...en heb nog geen pennymeisje tegen gekomen dat dat deed...tegen hun leefdtijdsgenootjes misschien...maar daar moet ik ook niks van weten en dat zeg ik ze dan ook wel

maar ach, heb nog geen 'gevaren voor de paardenwereld' tegen gekomen, en de meeste pennymeisjes die ik ken zijn beleefd en voorzichtig genoeg
*haalt schouders op*

als ze echter van die stunts zouden uithalen of zomaar bij m'n paard kruipen zou 'k ook niet toelaten natuurlijk

maar de pennymeisjes die ik ken vind ik juist vertederend en geweldig...zo gepassioneerd en ijverig ^^