Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Chanel_ schreef:De mijne is op dit moment weer broodmager en ik wou dat ze te dik was.
Ik heb liever te dikke als te dunne paarden. Afvallen vind ik makkelijker gaan dan aankomen.
Skygirl schreef:Liever te dun. Voor een paard is overgewicht veel schadelijker dan een beetje aan de te dunne kant zijn. De paarden die echt moeilijk op gewicht te houden zijn zijn eerder uitzondering dan regel. Aankomen is voor de meeste gezonde paarden veel makkelijker dan afvallen.
psychiater schreef:Ik persoonlijk zou ook liever een wat dikker paard hebben nu een dun paard wat je daar allemaal niet in moet proppen om haar op gewicht te houden dat is niet mis en kost alles...Als je een wat dikker paard heb en hij gaat wat mankeren heeft ie tenminste ook nog wat om op te teren.Bij mij als ze ziek wordt of even te veel stress heeft vliegen de kilo s er werkelijk vanaf.Intensief rijden zit er ook niet in dan zie je haar dunner worden wel mijn vriendin haar ruin dik is en alles kan doen hoeft geen dek om van de winter hij houd zoch toch wel warm wel mijne eind sept al met een dek omloopt warm houden kost energie en dus kilo s dit is mijn mening heb niet het hele topic gelezen was geen tijd voor sorry helaas
vibabu schreef:psychiater schreef:Ik persoonlijk zou ook liever een wat dikker paard hebben nu een dun paard wat je daar allemaal niet in moet proppen om haar op gewicht te houden dat is niet mis en kost alles...Als je een wat dikker paard heb en hij gaat wat mankeren heeft ie tenminste ook nog wat om op te teren.Bij mij als ze ziek wordt of even te veel stress heeft vliegen de kilo s er werkelijk vanaf.Intensief rijden zit er ook niet in dan zie je haar dunner worden wel mijn vriendin haar ruin dik is en alles kan doen hoeft geen dek om van de winter hij houd zoch toch wel warm wel mijne eind sept al met een dek omloopt warm houden kost energie en dus kilo s dit is mijn mening heb niet het hele topic gelezen was geen tijd voor sorry helaas
Wil je een paard wat dikker voor het geval dat ze ziek worden? Ga je er dan al van uit dat ze ziek wordt? vind dat een beetje een vreemde redenering
. Overigens vind ik wel dat ze gelijk heeft.
.
arjavdham schreef:Kom je in de stal en je paard heeft zin in wat lekkers maar mag dit niet omdat ie anders te dik wordt, vind ik dit een kwelling..
Citaat:Slank vind ik een paard waarvan je de ribben kan voelen maar niet kan zien