Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dani_ schreef:Zo, ik zou ook kwaad worden hoor. Mij gaat dat gewoon echt om het principe. Mijn staleigenaresse heeft één keer anderen mijn paard uit het land laten halen zonder dat ik daar bij was. Ik heb haar zó raar aangekeken toen ze me dat vertelde dat ze het voortaan wel uit haar hoofd laat.
frisjasje schreef:Ik kan hier dus wel heel boos om worden.
Het zijn mijn paarden en IK bepaal wat, hoe en wanneer het gebeurd. Daarbij wil ik er ook zelf bij zijn.
Als ik tegen de stalhoudster zeg dat mijn paarden geent moeten worden. En zei laat ze enten zonder dat ik het weet/toestemming voor gegegeven heb. Dan ben ik daar echt niet blij mee.
Roka schreef:Dani_ schreef:Zo, ik zou ook kwaad worden hoor. Mij gaat dat gewoon echt om het principe. Mijn staleigenaresse heeft één keer anderen mijn paard uit het land laten halen zonder dat ik daar bij was. Ik heb haar zó raar aangekeken toen ze me dat vertelde dat ze het voortaan wel uit haar hoofd laat.
De staleigenaresse zal zelf ook wel gedacht hebben,wat een zeikerd!
Wat een overdreven reactie zeg!
Roka schreef:Dani_ schreef:Zo, ik zou ook kwaad worden hoor. Mij gaat dat gewoon echt om het principe. Mijn staleigenaresse heeft één keer anderen mijn paard uit het land laten halen zonder dat ik daar bij was. Ik heb haar zó raar aangekeken toen ze me dat vertelde dat ze het voortaan wel uit haar hoofd laat.
De staleigenaresse zal zelf ook wel gedacht hebben,wat een zeikerd!
Wat een overdreven reactie zeg!
Als het maar heeft geholpen en het nu duidelijk is dat mijn paard gewoon blijft staan waar ze staat als ik er niet ben (en dat is het nu).
denk dat de eigenaresse behulpzaam wilde zijn 
Dani_ schreef:Zo, ik zou ook kwaad worden hoor. Mij gaat dat gewoon echt om het principe. Mijn staleigenaresse heeft één keer anderen mijn paard uit het land laten halen zonder dat ik daar bij was. Ik heb haar zó raar aangekeken toen ze me dat vertelde dat ze het voortaan wel uit haar hoofd laat.
Als het maar heeft geholpen en het nu duidelijk is dat mijn paard gewoon blijft staan waar ze staat als ik er niet ben (en dat is het nu).[/quote]
)

Mits het wel iemand is die "veilig" is met je paard , niet iemand die hem absoluut niet houdt als hij even schrikt ofzo 

Maar als ik vrijdags les heb en ze wordt donderdag geënt kan ik ook gaan afbellen, en ik bel graag 24 uur op voorhand af als ik zo iets heb. 
Ik beslis, niemand anders.