Heeft mijn pony een maatje nodig?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

delerium

Re: Heeft mijn pony een maatje nodig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 17:35

Moderatoropmerking:
Met verwijten gaan gooien is de TS niet mee geholpen. Constructieve tips en uitleg daarintegen doen veel meer goed

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 19:05

TS ik weet dat je jong bent maar GamblersCup zegt nergens dat jij een geval bent (lees maar terug), er word naar je pony verwezen, weer één van de velen die door het baasje niet word gezien als een dier maar als een ding (zo word het bedoeld).

Ik snap best dat jij niet even een beslissing kunt nemen en alles in overleg moet doen, maar probeer het je opa&oma dan aan hun verstand te brengen dat jouw pony echt even een maatje nodig heeft tot zijn vaste vriendjes er zijn.

Veel bokkers zullen zeggen dat het wel een tijdje kan op deze manier (en misschien kan het ook best) maar er zijn ook bokkers die verder kijken en uit ervaring(of wat dan ook) weten dat dit voor jouw pony niet ideaal is. Het feit dat hij naar de overburen staat te kijken zegt eigenlijk al genoeg.

Zet gewoon een advertentie voor een tijdelijke kostganger, mijn paarden staan nu ook op een land van een ander, er zijn genoeg mensen die een tijdelijk vakantieadresje zoeken voor hun paard.

Veel succes in ieder geval en laat je niet zo op de kast jagen door bepaalde uitspraken, je mede bokkers bedoelen het allemaal goed.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 09:35

Dank je wendyashley, voor de uitleg. Als mensen op bokt eenmaal de smaak te pakken hebben zijn ze niet meer te stoppen om lekker overal tegen aan te trappen. (en néé, dit is wéér niet tegen de TS maar die andere wijsneuzen hier, die duidelijk NIET nadenken wat het beste is voor een paard, maar alleen denken aan hoe het voor henzelf het makkelijkste is, het paard moet zich maar aanpassen)

Maar goed, TS, ik hoop dat je snel met een goede oplossing VOOR JE PONY komt, daar ga ik ook helemaal van uit, het dier heeft niet minder verdiend.

Ik ben hier weg, ik krijg nu al via pb tips over hoe ik op een openbaar paardenforum met jonge kinderen om zou moeten gaan :')