Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
puma schreef:[..]
En jij vindt het niet asociaal wat die man zonder overleg doet. Hij had op zijn minst even met TS om de tafel kunnen gaan zitten om samen tot een oplossing te komen. Iedere malloot kan bedenken dat je geen prikkeldraad bij paarden op kan hangen, pure pesterij dus.

Caira schreef:Ik heb mijn stroomlint ook aangepast aan mijn buren. Zij kijken de hele dag op het land en dan is een dun draadje fijner dan een dik wit lint.
ziamara schreef:puma schreef:@ Caira: was inderdaad een beetje te voorbarige reactie. Maar ik blijf er bij dat de man zelf met TS had moeten overleggen alvorens zulke rigoreuze maatregelen te nemen.hij mag zelf bepalen wat die op zijn erf zet.
puma schreef:@ Caira: was inderdaad een beetje te voorbarige reactie. Maar ik blijf er bij dat de man zelf met TS had moeten overleggen alvorens zulke rigoreuze maatregelen te nemen.
hij mag zelf bepalen wat die op zijn erf zet.[/quote]
puma schreef:ziamara schreef:[..]hij mag zelf bepalen wat die op zijn erf zet.
Kan zo zijn maar sociaal gezien slaat dit natuurlijk nergens op.

suuzepuus schreef:nou waves lees eerst de rest van dit topic maar door. we wilden een stal gaan plaatsen maar we hadden zo'n moeilijke buurman dat we het kadaster er maar bij hebben gehaald om problemen te voorkomen. maar goed ik zal jullie alle ins en outs besparen. want dan zijn we zo over de 100 pagina's heen hier.
ik kom uit een groter dorp als waar ik nu woon.
dat de buurman met de hele buurt ruzie heeft gemaakt (en dat al 40 jaar lang volgens een andere bewoner van 70 + zegt misschien wel wat over hem. daar kan ik weinig aan doen.
maar goed het zit in de familie daar helaas en gelukkig is zn enige zoon de laatste van zn soort!!