wat zal ik met haar voorpluk doen? ook gewoon een bloem vanboven?
sandersenna
Geplaatst: 12-04-10 23:05
als je een hengstenvlecht strak vlecht staat dat echt super (ligt eraan hoelange manen jou paard heeft) maar als je met het stel dat gaat trouwen overlegt welke kleuren bloemen of jurk de bruid heeft dan kan je door de hengstenvlecht een lint met een bijpassende kleur erdoor heen vlechten!
fantastique
Geplaatst: 13-04-10 07:50
melizz13 schreef:
zal ik het dan in krul doen of gewoon stijl?
Ik zou stijl doen..... Of ligt golvend..... Maar niet teveel krul
Had je dat los nog geprobeerd?
fantastique
Geplaatst: 13-04-10 07:53
melizz13 schreef:
Zal voorpluk even kijken hoe een bloem eruit ziet.... anders gewoon los...
ik ga vanmiddag even kijken of het met die bloemen lukt en krullen kan altijd nog ik zal wel eens een foto maken als de helft krul is en de helft stijl
kayleighdn
Geplaatst: 13-04-10 21:01
melizz13 schreef:
Ik zou de voorpluk loslaten, misschien een roos erin ofzo.. maar niet van de vlechten erin zou ik tenminste niet doen Dan heb je zo'n klein sliertje. Word een leuke bruiloft hiiihi,
riz95
Geplaatst: 14-04-10 07:45
melizz13 schreef:
ik ga vanmiddag even kijken of het met die bloemen lukt en krullen kan altijd nog ik zal wel eens een foto maken als de helft krul is en de helft stijl
Ben heel erg benieuwd naar de foto's
kaatjemuts
Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland
Geplaatst: 14-04-10 08:05
ik heb de onderstaande vlecht gedaan voor een trouwerij. De bedoeling was ook om er witte rozen in te verwerken, maar die was ik vergeten mee te nemen
chllover
Geplaatst: 14-04-10 10:34
een hengstenvlecht onderhands gevlochten met linten erdoorheen is heel erg mooi. als je strak vlecht komt de vlecht er bovenop te liggen. met een zwart paard met witte linten is echt het mooist!
ik ga niet meer voor een vlecht vind ik zonde want dan zie je haar manen niet meer en die zijn zo mooi en lang
gisteren is het me niet meer gelukt om het te maken mis vandaag maar moet nog even kijken anders vrijdag of in het weekend
@ kayleighdn ja dat dacht ik ook al zo een raar plukje heb er wel een foto van in mijn profiel maar vanboven hangt er dan nog vanalles los van die mini plukjes
Hmm, zou de manen stijl laten. Rozen zijn al bloemen met veel drukte. Zou het eromheen (de manen en voorpluk) dus heel mooi rustig houden. En ja, zo ongeveer als bij de hengstenvlecht met die bloemen, was wel aardig wat ik bedoelde, alleen dan de manen los en de bloemen heel dicht op elkaar zodat ze een dicht geheel vormen. Zou wel rozen met een mooie grote open bloemen kiezen. Die vullen het beter op dan wat meer gesloten rozen met een kleine knop.
En als je de rozen aan een klein plukje haar vastmaakt voorkom je staartjesvorming.
ja daar zat ik al aan te denken dat je dan staartjes vormen zag zal het dan wel aan kleine plukjes doen ja!
xMelissaa
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-10 16:36
zoals beloofd de foto's het is niet helemaal maar de bloemen waten op dus vandaar niet zo ver het is wel een priegel werkje! en voor als je het niet goed ziet het zijn 2 verschillende bloemen een paarden bloem en nog iets anders
van dichter bij
is het een beetje gelukt? ik vind het nog wat slordig maar het is de 1e keer en ik vergat wel een de steeltje aan de achterkant de doen dus dan zie je ze zitten en me zwarte elastiekjes waren op ..
Owh leuk Al vind ik stijl mooier als krullen. En misschien kun je beter draad gebruiken ipv elastiekjes, die zie je namelijk het minst zitten! En dan bloemen die overeenkomen met het bruidboeket.
ja maar ik had even een andere bloemen dan zal ik het nog eens met draad proberen weet alleen niet of dat zal lukken met die bos het was ook stijl alleen er zaten nog 2 vlechtjes in want dan kon ik het verschil laten zien!