Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Simi12 schreef:Ik heb daar ook last van gehad!
Ik snap ook niet waarom je dan persee daar nog een maand hoef te staan als je weg wilt, volgens mij gewoon voor het geld waar anders voor?
Achja heel vaag maar het is wel overal zo, maar ik kwam er zelf pas achter toen ik net weg wou gaan bij die pensionstalling.

Simi12 schreef:Ik heb daar ook last van gehad!
Ik snap ook niet waarom je dan persee daar nog een maand hoef te staan als je weg wilt, volgens mij gewoon voor het geld waar anders voor?
Achja heel vaag maar het is wel overal zo, maar ik kwam er zelf pas achter toen ik net weg wou gaan bij die pensionstalling.

Marchador schreef:Ptries schreef:[
Dit is echt niet waar, hoe komen mensen hier toch steeds bij? Zie mijn eerdere post. Ook een stal huren valt onder het wettelijk regime van boek 7 BW.
Geld dat voor zwart of wit verhuren??

kimmie88 schreef:Marchador schreef:Geld dat voor zwart of wit verhuren??
Geld voor alle vormen van huren en/of opzeggen.
Zwart is alleen minder makkelijk. Zeker omdat de huurder dan geenbtw ed betaald.
Zou de huurder jou een proces aandoen, omdat jij die laatste maand niet betaald. Krijgt hij zelf problemen omdat hij zwart verhuurt

Nell_ schreef:Opzegtermijn is heel normaal. Ik had ook een maand opzegtermijn bij mijn oude stal.
Allleen stond dit wel in contract, waar ik dus voor getekend heb toendertijd!
Weet dus niet hoe het bij jou werkt eigenlijk!
kimmie88 schreef:Precies, omdat de verhuurder geen poot heeft om op te staan.
Hij is officieel fout bezig door 'zwarte' huurders aan te nemen en belastingen onder te duiken ed
Roxx schreef:kimmie88 schreef:Precies, omdat de verhuurder geen poot heeft om op te staan.
Hij is officieel fout bezig door 'zwarte' huurders aan te nemen en belastingen onder te duiken ed
Beetje jammer alleen dat mensen daar pas over vallen op het moment dat het hèn uitkomt. Als men jaren op een pensionstalling staat en zwart betaalt omdat dat voor beide partijen voordeliger is hoor je niemand!