Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
beantsje schreef:felicity schreef:De stal is een dressuur/africhtingsstal. De paarden gaan zomers overdag op de wei en s'nachts op stal. S'winters gaan ze in de molen. Ik kan ook niet met andere mensen afspreken kwa buiten zetten met de paddocks. Omdat hun paarden alleen in de molen worden gezet en sávonds worden gereden. Ik ben de enige pensionklant die niet hoog in de sport mee draait. En mijn paarden toch wel effe buiten wil hebben.
Maar is het dan volgend jaar niet meer toegestaan om hem buiten te hebben? Of gaat het puur om het buiten en binnen zetten?

pmarena schreef:Tja , Als je ècht verstand hebt van PAARDEN (en niet alleen van het paard als sportartikel) en goed voor je dieren bent , dan zorg je ervoor dat ze zoveel mogelijk vrije beweging krijgen naast het werk.
Je zoekt eerst een goede plek voor je paard , is die er niet dan begin je er niet aan. Net zoals je met een beetje verstand geen goudvissen gaat halen terwijl je geen goed aquarium hebt 

KiWiKo schreef:Pmarena......... ik woon in Moordrecht ik werk bij Den Haag.........
Zoek jij voor mij een stal waar ik de winter door kan rijden (dus met binnenbak......... en waar ook het paard in de winter op het land kan..... en dan moet jij kijken of dat in jouw budget past. Diegene die dat vinden kan die krijgt van mij een keer de maanstalling op de rekening gestort

KiWiKo schreef:Pmarena......... ik woon in Moordrecht ik werk bij Den Haag.........
Zoek jij voor mij een stal waar ik de winter door kan rijden (dus met binnenbak......... en waar ook het paard in de winter op het land kan..... en dan moet jij kijken of dat in jouw budget past. Diegene die dat vinden kan die krijgt van mij een keer de maanstalling op de rekening gestort

Snoekiej schreef:Dus als jij in een omgeving zou wonen waar het houden van een paard niet ideaal is, zou je gewoon een bijrijdpaard zoeken ofzo? Dat geloof ik dus echt niet. De mensen die het wél voor elkaar hebben kunnen o zo makkelijk praten en hard zijn tegen degenen die het niet voor elkaar hebben, maar ik denk niet dat jij in mijn situatie zou doen wat je nu zegt.
En ik ben daarvoor verhuist, ook al kon het in Dordrecht waar ik woonde ook wel hoor.