Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Janedieene schreef:Hoi hoi!
Vandaag ontwormd met Equimectin 600(ook voor veulens).
Maar alsnog de foto's
Eerste foto uit november:
En afgelopen vrijdag:
(paard erachter is niet van mij)
Nou misschien kunnen jullie hier wel wat mee!
BaiNar schreef:Ik ben benieuwd of er al stappen zijn ondernomen....
Ik zou het nl. geen dag langer aanzien....

Janedieene schreef:BaiNar schreef:Ik ben benieuwd of er al stappen zijn ondernomen....
Hoi,
Hij is inmiddels ontwormd, we hebben zelf een weitje maar (nog) bijna geen weidemaatje.
Gelukkig beginnen mensen nu te reageren. Vermoedelijk hebben we hem eind deze week, begin volgende week hier staan.
We hebben gezien dat hij geen onbeperkt hooi tot zijn beschikking heeft.![]()
Groetjes
Janedieene schreef:BaiNar schreef:Ik ben benieuwd of er al stappen zijn ondernomen....
Hoi,
Hij is inmiddels ontwormd, we hebben zelf een weitje maar (nog) bijna geen weidemaatje.
Gelukkig beginnen mensen nu te reageren. Vermoedelijk hebben we hem eind deze week, begin volgende week hier staan.
We hebben gezien dat hij geen onbeperkt hooi tot zijn beschikking heeft.![]()
Groetjes

sassefras schreef:mmmmmm of paard erachter is een oudje, of er is echt iets niet goed. ik zou iedergeval een mest onderzoek laten doen om ze allmaal te laten checken op wormen. ze zijn inderdaad goed schraal
succes ermee
Mijn paard krijgt 3 plakken per dag en is ook al 70 kilo afgevallen in een half jaar tijd.
Maar ze was veel te dik 720 en nu 650kg. Maar als er niet veel gras in de wei staat geef ik heel soms 4x per dag hooi en af en toe een appel of wortel, smikkel ofzo. TabeR schreef:Vind het echt goed om te horen dat je ook direct actie onderneemt zonder "ellen" lang te wachten..
Hoop dat je veulentje straks lekker aan komt en dat je er van kan genieten, leuk dat je ook direct een maatje hebt.. plaats je gauw weer foto's?

ben benieuwd hoeveel hij aan gaat komen en net zoals mercedes zegt houdt het in de gaten.