Kijk hoe lang we het volhouden deze keer...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!! En nu het gedooit heeft, heb ik door tijdgebrek niet meer kunnen rijden.. Ik baal, paard baalt, want we zijn gek op buitenritten en doen dit dan ook bijna alleen maar.. Beetje lastig als de boel ondergesneeuwd.. en vastgevroren is
..
.. zou toch wel fijn zijn!! Mag ik mijn bodyprotector wel weer meenemen
.. Sannnn schreef:Probeer zo vaak mogelijk naar een binnenbak hier te gaan. Is ongeveer 3-4 keer per week iig. Nu is er bijna elke zaterdag wedstrijd, dus kan dat niet en zondag is de bak hier dicht.
De wei/ paddock in gaat haast niet, baal daar echt van. Maar die van mij staat op ijzers en gaat buiten als een gek te keer.. Ze gaat gewoon onderuit. Met die hakken die ze onder d'r ijzers heeft. Ze kijkt echt niet uit... Is gewoon eng om te zien. Maarja, ze moet eruit. Vind het ook niets om haar op stal te hebben. Dus hou me hart elke keer maar weer vast..
Ik hoor vaak zeggen: 'Paarden kijken zelf wel uit'. Nou geloof me.. De mijne helaas niet, deed ze het maar.
Heb vrijdag wedstrijd. Zou ook net, na 3 weken eindelijk weer, naar les gaan. Maar toen begon het weer te sneeuwen. Dus weer niet op pad met de trailer. Aangezien ze hier niet meer strooien vond ik dat te risico vol.
Heb het nu echt even gehad me dit weer..
Tussendoor wel enkele buitenritten, maar daar werk je niet echt naar iets toe. Heb haar sinds eind Oktober, dus nog helemaal niet veel kunnen rijden, erg jammer!
Ik kan dus gewoon onder welke weersomstandigheden dan ook iedere dag rijden
Heerlijk! Daarvoor stond ik op een stal met alleen buitenbak/longeerkraal en sinds half december niet kunnen rijden. Voor mij alleen nog maar een stal met binnenbak!