Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
SparklingApp schreef:barbara28 schreef:bij ons krijgen ze maar 2x per dag hooi. Is niet anders helaas.
Als ze op stro staan is dat niet erg, als dat niet zo is is het te hopen dat ze een flinke berg krijgen!
DaniBanani schreef:Bij ons is het in principe onbeperkt zonder bijbetalen. We moeten het wel zelf klaarleggen, of afspreken met stalgenoten dat zij 't geven, maar we mogen zoveel pakken als we willen (kuil, hooi, stro).
Brilletje schreef:In noord holland is het met de binnenbak stallen slecht gesteld. Lijkt wel of over het algemeen de paarden daar veel minder ruwvoer krijgen en veel minder buiten komen. Ken wel een aantal stallen zonder binnenbak, waar het wel heel goed geregeld is, maar dus geen binnenbak en in herfst winter seizoen weinig te rijden valt.
IK WIL BEIDEN
Brilletje schreef:In noord holland is het met de binnenbak stallen slecht gesteld. Lijkt wel of over het algemeen de paarden daar veel minder ruwvoer krijgen en veel minder buiten komen. Ken wel een aantal stallen zonder binnenbak, waar het wel heel goed geregeld is, maar dus geen binnenbak en in herfst winter seizoen weinig te rijden valt.
IK WIL BEIDEN
. Ik heb gewoon beiden en ik heb ook nooit anders meegemaakt. Brilletje schreef:In noord holland is het met de binnenbak stallen slecht gesteld. Lijkt wel of over het algemeen de paarden daar veel minder ruwvoer krijgen en veel minder buiten komen. Ken wel een aantal stallen zonder binnenbak, waar het wel heel goed geregeld is, maar dus geen binnenbak en in herfst winter seizoen weinig te rijden valt.
IK WIL BEIDEN
ikdoemaarwat schreef:Brilletje schreef:In noord holland is het met de binnenbak stallen slecht gesteld. Lijkt wel of over het algemeen de paarden daar veel minder ruwvoer krijgen en veel minder buiten komen. Ken wel een aantal stallen zonder binnenbak, waar het wel heel goed geregeld is, maar dus geen binnenbak en in herfst winter seizoen weinig te rijden valt.
IK WIL BEIDEN
klopt als een bus hier in de omgeving is het echt slecht gestelt!
maar heel goed zoeken levert wel het 1 en ander op
al moet je dan wel geduldig zijn want die wachtlijst is laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang
) 8 voerbeurten per dag krijgen!