opzeg termijn stalling?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: opzeg termijn stalling?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 18:30

Neej ik haat mensen die oordelen & mensen die het allemaal beter weten

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 18:31

Ik ben in deze situatie inderdaad van mening dat wij het wel bij het juiste eind hebben, jammer genoeg voel jij je aangevallen of wijs genoeg om te beslissen dat je het wel bij het rechte einde hebt. Maar dat is prima ik zal je in die waan laten! ;)
Sucses ermee.
Laatst bijgewerkt door 123468086 op 18-12-09 18:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 18:32

Vertel dan eens hoe het echt zit? Je bent wél iedere dag zelf wezen voeren? Je hebt wél iedere dag de medicatie op je pony gesmeerd? Je hebt niet de stalhouder voor jouw dieren op laten draaien?

Kan natuurlijk. Wie weet heeft de TS het wel verkeerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 18:48

Sins ik daar sta heb ik gewoon iedere maand netjes 100,- betaalt.. De laase tijd werkt de ING niet mee... Als ik geld over maak is het pas na een maand a 3 weken binnen bij wie het wezen moet! Ik heb verder ook nooit eerder mijn pony's zelf hoeven voeren! Ook als zei ziek is of weinig tijd heeft voer ik ook haar pony's zonder problemen! Ik voreg toen ik bij vrienden was (verweg duurde ruimeen uur voor dat ik er was) innd gevraagt of zei wauw bellen naar de veearts! Heb zei niet gedaan savonds laat heb IKZELF nog bijmijn pony's gestaan met de veearts & wel bijna iedere dag zelfop zijn neus gesmeet! (hij had onstoken mond) Als ik er was dee ik het ook 2 a 3 x per dag en soms kan ik dus echt gewoon niet wegens school, huiswerk of stage! Tevens moet ik dus door het buiten gebied heen fietsen wat ook dus echt niet mag van mijn moeder, loegies vind ikzelf! Mijn moeder werkt ook & is vaak ook temoe om te gaan maar als het moet dan gaat ze er zekers wel heen met mij! (me ma heeft een burn out gehad) Maar alles wat mijnpony's nodig hebben krijgen ze op voer& nu even aandacht na! dit ook tevens ook maar 9 weken... Ja kan dan ook wel dood leuk zeggen van "dan neem je maar een verzorger.." ik heb er een aatal gehad die na een maand of 2 maand niet meer kwamen telefoon niet meer opnamen & gewoon niet meer kwamen opdagen ikzelf ben hier dus ook klaar mee!

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 19:23

Wat is dan het probleem wanneer je voor een korte periode een rotrooster hebt om te overleggen of TS je pony's wil voeren, evt. tegen een vergoeding.
En wat ik me verder nog afvraag is hoe je paarden gaat houden als je later aan het werk bent, dan moet je tenslotte ook tot vijf uur of later werken.

En imo kun je best 10 minuten door het buitengebied fietsen als je 17 bent. In de tijd dat ik 17 was, toen mobiele telefoons nog niet eens bestonden ook nog, deed ik dat meerdere keren in de week..

En anders moet je moeder je toch brengen, zij staat toe dat je pony's hebt, dan heeft is zij voor een deel daar ook verantwoordelijk voor. Het zijn geen brommers tenslotte. En als je een burnout hebt gehad wil dat niet zeggen dat je nooit meer wat kunt, ook dat weet ik uit eigen ervaring...

Beetje verantwoordelijkheidsgevoel voor je pony's die van jou afhankelijk zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 19:24

Mijn paarden staan laters thuis aan huis ;)
Dat is in igg de planning

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 20:34

Aangezien de vraag op het onderwerp van dit topic al is beantwoord en voor de TS niet meer ter zake doet, dit topoic inmiddels geheel offtopic gaat door er een persoonlijk verhaal van te maken raad ik beide partijen aan om dit via de pb verder te bespreken.
Hier een slotje.