Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
als uit dat mestonderzoek blijkt dat je paard wormen heeft dan kun je dan ontwormen.
) 
ook al lijkt 't op het eerste gezicht een beetje lastig. Links enigzins bovenin (niet helemaal!) zie je van die vakjes wat begint met hoefnatuurlijk en eindigt met kennis, zijn 3 'regels' en dan moet je op kennis klikken. Dan daaronder in het rijtje gewoon even goed kijken. cijsalover schreef:DianneF schreef:hahah! maar is dat niet voldoende dan>?
Ja lijkt me wel hoor! Mijn paarden krijgen het ook ongeveer elke 3 maanden. Weet niet hoe het met de overgang zit van stal naar wei, misschien de eerste kaar na anderhalf maand even een extra keer ontwormen?
_Noraly schreef:cijsalover schreef:Ja lijkt me wel hoor! Mijn paarden krijgen het ook ongeveer elke 3 maanden. Weet niet hoe het met de overgang zit van stal naar wei, misschien de eerste kaar na anderhalf maand even een extra keer ontwormen?
Nee niet extra ontwormen! Daar worden paarden heel ziek van. Ik ben van de week bij de dierenarts geweest, en die heeft gezegd dat het per merk verschilt. Staat op de verpakking, ene is 8 weken andere 12. En in het najaar 1 x met pradox voor de lintwormen.
Sorry! _Noraly schreef:cijsalover schreef:Nee niet extra ontwormen! Daar worden paarden heel ziek van. Ik ben van de week bij de dierenarts geweest, en die heeft gezegd dat het per merk verschilt. Staat op de verpakking, ene is 8 weken andere 12. En in het najaar 1 x met pradox voor de lintwormen.
Ooh oke, weer wat geleerd!Sorry!
touchofpink schreef:Een maillot is ook lekker of een lange thermo onderbroek en shirt van de HEMA. Die je ook gebruikt voor de wintersport..... En na het rijden een lekkere warme choco terwijl je paardje staat te drogen op stal!
Caira schreef:wauw super dat je dit voor je paard doet! Hij zal je dankbaar zijn, misschien niet gelijk, sommige paarden moeten er erg aan wennen, maar op lange termijn zeker wel. Hulde ook voor iedereen die hier zulke goede tips aandraagt, ik zit met plezier te lezen. TS als je ooit eens raad of advies nodig hebt mag je me ook altijd een pb sturen, waar ik kan zal ik helpen.