Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
beantsje schreef:20 km is inderdaad veel maar aan de andere kant is het niet zo eerg als je een keer een dagje overslaat omdat hij toch dagelijks in de wei komt.
Ik zou zeker de voorkeur geven aan stal 2.

ik vergat helemaal een reactie te geven.Silly1972 schreef:ik sta nu in Zeewolde, daar komen ze de hele winter buiten, mits het weer het toelaat dan he!
joyce B schreef:en wat bedoelden ze daarmee volgens jou?
Op welke manier denken mensen in Flevoland anders over een eigen paard?
Citaat:Ik denk dat zij bedoelen dat hun paarden het niet anders gewend zijn dan om de hele winter op stal te staan. Dus dat dat normaal is voor hen. Ik heb het idee dat mensen in Flevoland (die ik heb meegemaakt) een paard niet echt paard laten zijn. Zelfs als het in de zomer regent, wilden de mensen bij die stal dat hun paard binnen zou blijven. En de mensen die hun paard wel naar buiten wilden in de regen (zoals ik en nog wat mensen) werden raar aangekeken.
Maargoed, mischien ben ik gewoon de verkeerde mensen tegengekomen in Flevoland.
en met mij zijn er vele die er net zo over denken, hier in flevoland 
maaike5581 schreef:Dus ja mijn keuze is gemaakt, de dame gaat zsm van stal veranderen![]()
Deze week ga ik praten met de huidige stal en mijn stal opzeggen......
alleen nu nog vervoer regelen....
Belmera schreef:Silly1972 schreef:ik sta nu in Zeewolde, daar komen ze de hele winter buiten, mits het weer het toelaat dan he!
Ik heb ook bij stal Bennesse gekeken, had een afspraak gemaakt, maar kon niemand vinden, dus zelf een klein rondje gelopen. De weides zagen er super uit! Lekker ruim. Maar alleen miste ik de zandpaddock die op de site staat, die gebruikt wordt als het weer het niet toelaat om buiten te staan. Ik denk niet dat daar de rijbaan voor gebruikt wordt.

Nee gekheid, helemaal zonder weide (en 100euro extra betalen is helemaal van de zotte), zou ik er niet eens over nadenken